Wzmacniacz basowy

Share your love:

Moj zestaw

Moj aktualny zestaw Ampeg svt3 pro USA DMNF 4×10 bez…

Graty kububaska

Squier vintage modified jazz bass, Ampeg SVT 410 HLF zakupiona…

Sprzęcior

Nowy head Ampeg SVT 5 Pro, kolumna Gallien Krueger z…

zabaweczki

Z przyjemnością dzielę się moją kolekcją muzyczną, która składa się z różnorodnych basów i wzmacniaczy. Szczególnie wyróżnia się tu zestaw od Ampega oraz niezwykłe modyfikacje moich instrumentów.

Ampeg SVT6 Pro

Recenzję Ampeg SVT6 Pro rozpoczynam od przygody z poszukiwaniem idealnego sprzętu basowego, który zakończył się na wyborze tego wzmacniacza. SVT6 Pro zaskakuje 1100W mocy, unikalnym brzmieniem i niezwykłą wytrzymałością na dużym wolumenie.

AMPEG B 100 R

Jestem posiadaczem AMPEG B 100 R i postanowiłem podzielić się swoimi spostrzeżeniami. Combo to oferuje ciepłe i mocne brzmienie, z możliwością ustawienia szerokiej gamy tonów.

Ampeg SVT-15E

Ampeg SVT-15E to jedna z najmniejszych paczek basowych z serii Classic, która mimo swoich niewielkich wymiarów i mocy, dostarcza klasyczne i bogate brzmienie Ampega. Idealna dla tych, którzy cenią sobie kompaktowe rozmiary, nie chcą jednak rezygnować z jakości brzmienia.

MG & Kustom G810H JM JOHN MOYER

Podzieliłem się swoimi wrażeniami na temat użytkowania wzmacniacza MG wraz z kolumną Kustom G810H JM JOHN MOYER. Wnioski mogą zaskoczyć, zwłaszcza fanów marki Ampeg.

Ampeg B2R

Ampeg B2R to wzmacniacz basowy klasy entry-level, który pomimo swojej prostej konstrukcji i ograniczonej funkcjonalności oferuje zadowalające brzmienie charakterystyczne dla marki Ampeg. W swojej klasie cenowej okazuje się być najlepszym wyborem, szczególnie dla tych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z grą na basie.

Ampeg SVT-3PRO + Ampeg SVT-410HLF

Recenzja zestawu basowego Ampeg SVT-3PRO oraz kolumny Ampeg SVT-410HLF. Wyjątkowe brzmienie i solidność wykonania to cechy, które wyróżniają ten sprzęt na tle konkurencji.

Ampeg B2R-e

Miał być Ampeg Svt 5 pro, ale niestety zostałem wych…y…

head+paka do 3000PLN

W obrębie budżetu 3000 PLN poszukuję porady dotyczącej wyboru heada do basu i pakietu. Rozważam zakup używanego heada, takiego jak PEAVEY TOUR 700 WATT, Gallien-Krueger 1001 RB II, Ampeg SVT 450H, Hartke HA 4000 lub Ampeg B1RE, ale mam wątpliwości co do doboru pakietu. Rozważam także zakup nowego zestawu, jak Warwick Profet 5-410 set czy Ashdown ABM 500 EVO III z pakietem 115 Ashdown ABM, choć moim faworytem jest Ampeg SVT.

Combo Markbass Mini CMD151P vs. zestaw Hartke 3500 + Hartke 410B XL – co lepsze?

Stojąc przed dylematem wyboru pomiędzy combo Markbass Mini CMD151P a zestawem Hartke 3500 + Hartke 410B XL, zastanawiam się, co lepiej sprawdzi się na próby i koncerty. Odkrywając moc ukrytą w niewielkiej konstrukcji Markbass, zaczynam przekonywać się do jego wyboru, mimo wcześniejszych oczekiwań względem większego zestawu.

Używany head + kolumna [4 tyś zł]

Recenzujemy używane zestawy nagłośnieniowe, idealne dla jazzowego grania, o budżecie 4000 zł. Head lampowy i kolumna, które razem tworzą 'neutralne' brzmienie, poza popularnymi markami.

Markbass Little Mark III 500w problem

Markbass Little Mark Iii 500w Problem
Dzisiaj przyjrzałem się wzmacniaczowi firmy Markbass, model Little Mark III o mocy 500w, który otrzymałem. Wszystko działało poprawnie do momentu, kiedy zauważyłem problem z głośnością - po przekręceniu na więcej niż połowę, głośność nie wzrasta.

Kompaktowy head i 410 do grania rocka do 5000zł – co polecacie?

Kompaktowy Head I 410 Do Grania Rocka Do 5000zl 8211 Co Polecacie
Pablo, długoletni basista, szuka kompaktowego zestawu basowego do gry w rocka i metal, który będzie potężnie brzmiał, ale jednocześnie nie będzie wymagał ciągłego targania ciężkiego sprzętu. Prosi o opinie na temat sześciu przedstawionych propozycji zestawów.

Ampeg SVT3-PRO – zniekształcenia

Ampeg Svt3 Pro 8211 Znieksztalcenia
W artykule przedstawiono problem zniekształceń wykrytych w wzmacniaczu Ampeg SVT3-PRO. Autor podzielił się swoimi doświadczeniami, próbując uzyskać czyste brzmienie, co okazało się problematyczne przy wysokich rejestrach.

Head i Kolumna do ok 4.5k

Head I Kolumna Do Ok 45k
Autor rozważa zakup zestawu Ampeg SVT3 PRO z kolumną 410 do rockowego grania po klubach, jednak zaczyna mieć wątpliwości po przeczytaniu negatywnych opinii. Zainteresowanie przyciągają marki takie jak Hartke, Orange (seria TB) i Taurus.

Ampeg BA115HP

Przedstawiam moje doświadczenia z wzmacniaczem Ampeg BA115HP, w tym problemy z pykaniem przy graniu na pustej strunie oraz charakterystyczne 'brumienie' podczas używania. Zastanawiam się, czy to kwestia uziemienia, czy po prostu cecha tego modelu.

Używany head do 1000zł

Uzywany Head Do 1000zl
Poszukiwania idealnego wzmacniacza basowego w dobrym stanie i przystępnej cenie wiodą przez różne marki i modele, w tym Peavey, Marshall, AMPEG oraz Hartke, by sprostać wyzwaniom zespołu i współpracy z paczką Warwicka 4x10.

Ampeg SVT3 – problem z cichym XLR

Piotr boryka się z problemem cichego wyjścia XLR w swoim wzmacniaczu Ampeg SVT 3 pro, mimo że elektronik stwierdził, że wszystko jest w porządku. Porównując z innym modelem Ampega, różnica w głośności sygnału jest kolosalna.

Wzmacniacz bzyczy po podłączeniu do komputera.

Autor podzielił się swoim problemem z bzyczeniem wzmacniacza Ampeg BA115 po podłączeniu go do komputera za pomocą kabelka jack 3,5 mm na 2 chinche. Próbuje wykorzystać wzmacniacz jako głośnik do słuchania muzyki i jednoczesnego grania na gitarze.

Wzmak

Przeprowadziłem dogłębną analizę wyjątkowego wzmacniacza basowego typu head, który imponuje zarówno mocą, jak i wszechstronnością. Posiada m.in. 2x600W mocy, lampowy przedwzmacniacz i zaawansowane opcje zarządzania dźwiękiem.

Ampeg – SVT3 Pro vs. SVT7 Pro vs. V4B

Analizuję trzy kultowe heady bassowe firmy Ampeg: SVT3 Pro, SVT7 Pro i V4B, aby dowiedzieć się, który z nich będzie najlepszym wyborem do współpracy z kolumną Orange OBC15.

co jest lepsze

Stojąc przed wyborem między combo a zestawem head + kolumny do gitar basowych, analizuję plusy i minusy obu opcji. Wybór na próby i koncerty nie jest prosty, szczególnie biorąc pod uwagę koszty oraz oczekiwania co do mocy i jakości dźwięku.

Łączenie paczek pod 500W/2Ohm

Czytelnik pyta o możliwość zwiększenia mocy swojego zestawu basowego przez dołączenie dodatkowej paczki. Zastanawia się nad wpływem przewyższenia mocy wzmacniacza na dźwięk i głośność, oraz sensownością równoległego łączenia paczek o różnych mocach.

Combo 1000 – 1500 złotych

Poszukuję wzmacniacza basowego w przedziale cenowym 1000-1500 zł, rozważam zakup nowego lub używanego. Rozważane modele to Ashdown EB 15-180 EVO II i Ashdown MAG C115-300 EVO II, a także Ampeg B100R.

ampeg svt-4 pro awaria!!!!

Podczas próby na sciszonym instrumencie Ampeg SVT-4 PRO niespodziewanie przestał działać, wydobywając dym spod przycisku włącznika. Sprawdzenie lamp nie wykazało usterki, podejrzenia padają na tranzystory.

coś podobnego do Carvin R600

W artykule rozpatrywana jest kwestia znalezienia odpowiedniego heada basowego jako alternatywy dla nieprodukowanego już Carvina R600, spełniającego specyficzne wymagania związane z mocą, preampem, kompresorem, pętlą efektów i brzmieniem.

Zajechałem kolumnę… NOT

Podczas próby zespołu zauważyłem, że przy mocniejszym przywaleniu w strunę, moja kolumna Marshall MBC410 daje niepokojące dźwięki. Przekonałem się, że do koncertu 8 stycznia nie zdążę jej naprawić, więc będę musiał pożyczyć sprzęt od innej grupy.

Fame BVH-300L

Przyjrzałem się ofercie wzmacniacza basowego Fame BVH-300L, dostępnej na niemieckiej stronie musicstore.de, którego cena w przeliczeniu na złotówki wynosi około 2300-2400 zł. Ciekawostką jest, że informacje o nim są ograniczone, a jego brzmienie porównywane jest do Edena E300 z bardziej 'brudnym' wydźwiękiem na wzór Ampeg.

Co sądzicie o Ashdown Mag 410 Deep???

W poszukiwaniu idealnego brzmienia basowego, przetestowałem kolumnę Ashdown Mag 410 Deep. Czy może ona konkurować z legendarnym Ampeg 8x10, znany z potężnego i selektywnego dźwięku?

Head + Paczka/Combo za 2500-3000 zł

Szukając nowego zestawu basowego w przedziale cenowym 2500-3000zł, autor zastanawia się, czy taka inwestycja ma sens grając głównie w domu. Aktualny sprzęt to Spector Legend Classic 4, Yamaha BBN5II, oraz Hughes&Kettner BK 100 z efektami Boss.

Stack-600w

Poruszając temat wyboru odpowiedniego zestawu wzmocnieniowego dla basistów, analizujemy różne marki i modele, skupiając się na potrzebach związanych z gatunkami jazz i funky. Wybór pokazuje zarówno zróżnicowanie cenowe, jak i firmowe, z naciskiem na unikanie zbędnych gadżetów i preferencję prostoty.

wielka chęć wymiany head’a – pomocy!

Po kilku latach użytkowania starych wzmacniaczy, czytelnik zdecydował się na poszukiwanie czegoś nowszego i lżejszego. Posiada sprzęt marki TC Electronic i SWR w połączeniu z gitarą Spector i szuka wskazówek dotyczących wymiany wzmacniacza na mocniejszy, ale mniejszy i lżejszy model.

ampeg, markbass czy może tcelectronic

Rozważam zakup zestawu Packi + Head o mocy 800 - 1000W i zastanawiam się pomiędzy opcjami od Markbass, TC Electronic, i Ampeg. Zastanawiam się również, który układ głośników będzie lepszy: 1x15 + 4x10, czy może 2x12 + 1x15.

Jaka głowa [head, wzmacniacz] do 1500zł

Jaka Glowa Head Wzmacniacz Do 1500zl
Szukając głowy basowej do 1500zł, autor rozważa różne opcje, mając na uwadze dynamiczne i klarowne brzmienie, potrzebne do małych klubowych koncertów bez zbędnych dodatków. Rozważa modele takie jak Ampeg PF350 i PF500, Hartke HA3500 oraz Hartke LH500, zastanawiając się nad ich mocą i prostotą.

Head i paczka do 4-5 tysięcy?

Head I Paczka Do 4 5 Tysiecy
W poszukiwaniu idealnego zestawu basowego, autor tekstu zwraca się z prośbą o pomoc w wyborze heada i paczki w przystępnej cenie. Gram na basie Jazz Bass sygnowanym przez Marcusa Millera i szukam czegoś, co zastąpi moje combo Hartke vx3500 oraz dorówna brzmieniowo Ampegowi SVT Classic.

Jaki wzmacniacz basowy do … w 2016

Wybór wzmacniacza basowego zależy od wielu czynników, w tym od tego, czy grasz solo w domu, czy z zespołem. Na rynku dostępne są różne modele od polskich LDM po znane marki takie jak Ashdown, Peavey, czy Ampeg, dostosowane do różnych budżetów.

Kuba Qbass Wojciechowski

Kuba Qbass Wojciechowski to wszechstronnie uzdolniony basista, kompozytor, producent i manager. Ma na swoim koncie udział w wielu projektach muzycznych i dyskografię obejmującą różne gatunki muzyki.

Mobilne kolumny

Rozważając zakup mobilnych kolumn, zwróciłem uwagę na Ampegi z serii Portaflex. Choć moje poszukiwania nadal trwają, odkryłem, że nowe modele mogą być bardziej opłacalne niż używki, mimo początkowych obaw dotyczących braku przenośności.

Taurus Qube 450 czy Markbass Little Mark III ??!!??!!

Basista stojący przed wyborem zmiany sprzętu poddaje pod rozwagę dwa lekkie wzmacniacze basowe: Taurus Qube 450 i Markbass Little Mark III. Sprawdźmy, który z nich może odświeżyć jego podejście do wzmacniaczy i dodać radochy w graniu jazzowych, funkowych i rockowych klimatów.

Podłączenie interfejsu audio do wzmaka

Michał pyta o możliwość podłączenia zewnętrznego interfejsu audio Roland UA-25 do wzmacniacza Ampeg SVT3PRO, aby nagrywać bas korzystając zarówno z mikrofonu jak i bezpośrednio z wzmacniacza. Problemem jest cichy sygnał przy nagrywaniu ścieżki z line outu wzmacniacza.

[POMOCY] HEAD do różnch gatunków muzyki – dylemat

Szukam heada basowego, który byłby idealny do gatunków takich jak POWER-HEAVY METAL i BLUES, przy założonym budżecie 1500 zł. Rozważam kilka opcji, w tym GK Backline 600, Peavey Tour 450, Kustom Groove Bass 600 Hd, Taurus BL 300H i Ampeg B2R.

Ampeg PF-500 – próbki nowej zabawki od Ampega

Ampeg, znany producent sprzętu muzycznego, niedawno odnowił swoją serię Portaflex, wprowadzając na rynek nową generację headów - PF-500. W artykule zaprezentowano informacje oraz próbki dźwiękowe nowego urządzenia, udostępnione przez użytkowników forum Talkbass.

Dylemat. Jakie kombo? plus kilka poważnych problemów

Autor opisuje swoje poszukiwania idealnego kombosa basowego po tym, jak jego poprzedni sprzęt przestał działać. Szuka modelu o odpowiedniej mobilności i mocy, zdolnego do obsługi efektu sidechain i overdrive, zastanawiając się nad kilkoma opcjami.

Ampeg Heritage B-15N

Ampeg Heritage B-15N to limitowana reedycja ikonicznego wzmacniacza basowego, znana jako flextop z 1960 roku. To urządzenie, które definiuje standardy dla studia i sceny, powraca w ekskluzywnej serii 50 sztuk, zachowując oryginalne brzmienie i charakter.

Ampeg BA 300.115 czy Ampeg B200R?

Rozważając zakup wzmacniacza basowego, porównałem dwa modele Ampega: BA 300.115 i B200R. Każdy z nich oferuje unikalne cechy, które mogą przyciągnąć różnych muzyków, grających zarówno rock, alt-rock jak i elektronikę.

Tomek Cedzyński

Tomek Cedzyński to postać kontrowersyjna i pełna sprzeczności, znana z maniakalnego dbania o higienę oraz z zamiłowania do sprzętu basowego. W artykule poznajemy jego kolekcję basów, wzmacniaczy i akcesoriów.

Tapchan

Tapchan przedstawia swoją imponującą kolekcję sprzętu dla basistów zebraną od 2001 roku. Czytaj dalej, aby odkryć niezwykłe modele zarówno znanych, jak i bardziej niszowych marek.

Pomoc w wyborze wzmacniacza

Poszukuję porady w wyborze nowego wzmacniacza basowego, po sprzedaniu mojego zestawu Hartke A100. Celem jest znalezienie modelu do 2600 zł, który świetnie sprawdzi się zarówno w rockowych, jak i spokojniejszych partiach muzyki, a także będzie na tyle mocny, by przebić się przez zespół.

Peavey Tour 450 & Nemesis RS 400

Recenzja i porównanie dwóch basowych wzmacniaczy: Peavey Tour 450 oraz Nemesis RS 400. Próby i odczucia w kontekście zmiany nagłośnienia bez pośpiechu, z uwagami na szczegóły takie jak potencjometry i wyjście na słuchawki.

Czy jest sens kupować drogi sprzęt

Autor zastanawia się, czy warto inwestować w drogi sprzęt muzyczny, zwłaszcza kiedy tanie preampy i kombosy oferują porównywalną jakość dźwięku. Rozważa zakup preampa oraz niewielkiego kombosa, zamiast ciężkich i drogich wzmacniaczy.

jaka kolumna do wzmaka ampega??

Jaka Kolumna Do Wzmaka Ampega
Stoję przed wyborem kolumny do wzmacniacza Ampeg SVT 3Pro, kierując się poszukiwaniem ciepłego i płynnego basu, zbliżonego do brzmienia basu w Limp Bizkit, lecz cieplejszego. Analizuję kilka modeli, biorąc pod uwagę jakość dźwięku, pasmo przenoszenia i ryzyko przesterowania.

killmad123

Mój sprzęt? Gitary basowe : Fender 70 Classic Jazz Bass…

Ampeg B25 1969

Tu próbka brzmienia: www.soundcloud.com/mateuszpiotrowski/ampeg-b25-1969

Mój sprzęt!

Moje graty które służą mi do grania w każdych okolicznościach!

Upgrade sprzętu:]

Mała wymiana nagłośnienia:) Chyba znalazłem to czego szukałem, brzmigenialnie:)

Ampeg SVT 3 Pro

Witam! W nawiązaniu do mojego wcześniejszego wątku proszę o opinie…

Ampeg SVT 4 pro

Witam, Posiadam Ampeg SVT 4 pro i wzmacniacz zrobił się…

Andrzej

Dwie nogi, dwie ręce, głowa…. Strona mojej kapeli: www.bandtamp.tk/ Profil…

euphemia

Mój sprzęt? 1. Squier Vintage Modified Jazz Bass + wzmacniacz…

AMPEG PortaBass250

Ampeg Portabass250

Proszę o pomoc z poszukiwaniu wzmacniacza AMPEG, który ktoś przywłaszczyłsobie…

Albert Przymus

O mnie.Gram od 2006-12-24 Mój sprzęt? Squier VM Jazz Bass…

[lampy] do SVT-6

Witajcie serdecznie drodzy użytkownicy basoofki. Ostatnimi czasy wzmacniacz zaczął mi…

Marwo

Młody, początkujący kompletny amator (bez porządnego wzmacniacza) Mój sprzęt? Samick…

Moloszek

www.facebook.com www.facebook.com/bezsensuzespol?ref=hlGram od 2004-09-16 Mój sprzęt? – Fender Precision Bass…

Jakub Baranowski

Poszukiwacz nowych dźwięków…Gram od 2005-08-01 Mój sprzęt? Mój aktualny sprzęt:…

Ampeg BA300/210

Witam Czy ktoś może miał styczność z tym wzmakiem i…

Ampeg SVT-5 pro

Witajcie Mam wzmacniacz Ampeg SVT-5 Pro+Ampeg SVT-410HE. Coś mi nie…

Jaki head Ampega

Witam, Chciał bym poczytać Wasze opinie na temat 2 headów…

Ampeg B500DR

jak w tytule. miał ktoś może styczność? wyglada na mały…

Ampeg SVT Micro Head

Właśnie przed chwilą wpadłem na taki oto zestaw Ampega www.guitarcenter.pl/catalog/bas/wzmacniacze/glowy-basowe/ampeg-svt-micro-head…

Paka + head

Witam ! W poszukiwany nagłośnienia zaoferowano mi używanego Ampega Porta…

Ampeg b 200r

Nie znalazłem nic o owym wzmacniaczu www.ampeg.com Grał ktoś? Warto,…

Ampeg B25

Witam, mam pytanie czy opłaca się pakować w taki wzmacniacz:…

AMPEG czy FENDER

Potrzebuje informacji na temat wzmakow i rady który lepszy. Szukamuniwersalnego…

Ampeg SVT-4 Pro

Witam po dłuższej przerwie. Otóż mam pytanie czy można używać…

Ampeg

Witam jestem przed zakupem nowej głowy basowej i jak zapewne…

Swr lub ampeg

Witam Zamierzam kupić wzmacniacz tak ok. 1500zł i mam dylemat…

Wzmacniacz basowy

Wzmacniacz basowy to kluczowy element dla każdego basisty, pozwalający wydobyć pełnię brzmienia instrumentu. Różnorodność typów i konfiguracji pozwala na dopasowanie sprzętu do indywidualnych potrzeb i stylu gry. Wzmacniacz basowy jest niezwykle ważnym dodatkiem do gitary. Wzmacniacze takie zdecydowanie różnią się od reszty z powodu wyzwań mających związek z odtworzeniem najniższych pasm częstotliwości. Ma to wpływ na budowę kolumn głośnikowych, jak i samych głośników, końcówek mocy oraz przedwzmacniacza. Kolumny takie są najczęściej wyposażone w większą ilość głośników. Same głośniki muszą mieć większą trwałość z uwagi na dużą moc wyjściową basowych końcówek mocy. Odpowiednio dobrany wzmacniacz basowy pozwoli wydobyć brzmienie, jakiego oczekujemy oraz odpowiednio wyeksponować charakter instrumentu. Końcówki mocy zainstalowane we wzmacniaczach basowych z uwagi na ich dużą moc, w większości są wyposażone w dodatkowe chłodzenie w postaci wentylatorów. Znajdziemy w nich również specjalny układ limitujący, który chroni głośniki przed uszkodzeniem oraz zapobiega przeciążeniu sprzętu.
Zatem jaki wzmacniacz wybrać?
Większość basistów korzysta ze wzmacniaczy hybrydowych, czyli połączenia przedwzmacniacza lampowego z tranzystorowym wzmacniaczem mocy. Możemy wyróżnić różne typy konfiguracji zestawów wzmacniaczy basowych, w zależności od miejsca gry, stylu muzycznego oraz pożądanego brzmienia.

Podczas sesji nagraniowych, grania prób lub koncertów w małych klubach dobrze sprawdzi się wzmacniacz typu combo. To połączenie wzmacniacza i kolumny, zamkniętych w jednej obudowie. To jedno z tańszych i bardziej mobilnych rozwiązań, ale należy pamiętać o tym, że zazwyczaj posiada mniejszą moc.

Przy występach scenicznych, koncertach w dużych klubach lub dla artystów, którzy używają instrumentów o poszerzonym dolnym zakresie np. metalowców, warto zwrócić uwagę na wzmacniacze o mocy od 300 do 1000 W oraz oddzielne kolumny. Oddzielne wzmacniacze potocznie zwane „głowami” to połączenie końcówki mocy oraz przedwzmacniacza w jednej obudowie. Niektórzy muzycy używają również oddzielnych przedwzmacniaczy oraz wzmacniaczy mocy w przeróżnych konfiguracjach.
Klasyczne lampy
Lampa to najbardziej tradycyjny wybór, nadaje klasyczne i okrągłe brzmienie. Wielu muzyków uważa, że produkują one je cieplejsze i naturalne, w przeciwieństwie do tranzystorów. W niewielu z nich zamontowane są wentylatory. Niestety, trzeba w nich wymieniać lampy co jakiś czas, co oczywiście wiąże się z wyższymi kosztami eksploatacji.
Tranzystory
Tranzystory to główna konkurencja lamp. Brzmieniem nie dorównują wzmacniaczom lampowym, ale nie trzeba w nich wymieniać lamp i są o wiele tańsze. W niektórych przypadkach mamy do czynienia z konstrukcjami hybrydowymi. Zwiększa się też ilość produktów wyposażonych w cyfrowe procesory sygnałowe. Pozwalają one na imitację różnych typów wzmacniaczy, kolumn basowych oraz efektów.
Na co zwrócić uwagę kupując?
Bardzo ważne jest sprawdzenie, czy wzmacniacz, który chcemy wybrać, oferuje wyjście na mikser. Basy nagrywa się najczęściej liniowo, a jest to możliwe tylko w momencie posiadania takiego wyjścia.

Rola wzmacniaczy basowych jest ogromna w kreowaniu brzmienia. Jeśli chcemy dobrze wydobyć dźwięk, wybór dobrego wzmacniacza powinien być kwestią pierwszorzędną.