zapozajcie się z moimi okazjami do grania na naprawdę vintage…
W tym artykule opowiadam o mojej pierwszej recenzji gitar basowych, skupiając się na Tobias Renegade, basie, który odmienił moje podejście do muzyki. Bas przeżył wiele, ale dzięki swoim unikatowym cechom konstrukcyjnym i brzmieniowym, pokochasz go tak samo jak ja.
Próby nagrane na basie Vintage V1005 za pomocą miksera Alto AMX-180 i karty dźwiękowej Realtek ukazują wyjątkowy charakter i wszechstronność instrumentu. Nagrania obejmują różne techniki i ustawienia, pokazując jak Vintage V1005 brzmi w praktyce.
W artykule opisuję proces transformacji Squiera JB VM w instrument, który niewiele ustępuje Fenderom MIM pod względem jakości dźwięku, dzięki wymianie przystawek na SD SJB-3 i mostka na Badass II. Pokazuję również, jak nieznaczne zmiany w wyglądzie mogą wpłynąć na całokształt odczucia z gry na tym basie.
Squier Vintage Modified Tele Bass to model, który przyciąga uwagę swoją jakością oraz brzmieniem nawiązującym do lat 70. W recenzji znajdziemy szczegóły dotyczące jego budowy, brzmienia, oraz wrażeń z grania, zarówno w domowych warunkach, jak i podczas prób z zespołem.
Moim zdaniem najbardziej pro basista rockowy;) Cenię go za zajebiste…
Posiadam Musima Action Bass od roku i jestem zadowolony z jego brzmienia, które przypomina mi kopię 'precelka'. Gitara rzekomo pochodzi z końca lat 80, niemieckiej produkcji, jednak ciężko jest to zweryfikować.
Rozważając zakup basu w cenie 2000-2500 zł, zastanawiam się nad różnicami między nowoczesnymi a vintage basami, takimi jak Warwick Corvette i japońskie kopie P-bass. Wspominam o mojej miłości do klasycznego brzmienia, a jednocześnie wyrażam obawy dotyczące ergonomii i duszy instrumentów.
Gitarę Fender Jazz Bass z rocznika '75 sprowadziłem z USA. Po roku użytkowania, oddałem ją na serwis do lutnika, który zajął się progami, przetwornikami i ustawieniami. Dzieliłem się wrażeniami i problemami związanych z użytkowaniem tak niezwykłego instrumentu.
Recenzja gitary basowej Vintage EST96, która jest dostępna w cenie 1050 zł. Mimo iż nie dorównuje oryginałowi, oferuje znakomitą jakość brzmienia i solidną konstrukcję za rozsądną cenę.
Niedawno nabyłem Jazz Bass Vintage w średnim stanie, ale za okazyjną cenę. Po gruntownej renowacji, gitara brzmi znakomicie, choć napotkałem kilka problemów podczas remontu.
Mój projekt gitary basowej dociera do końca. Gitara jest niestandardowa, z oldschoolowym brzmieniem i unikalnymi ustawieniami dźwięku, a teraz skupiłem się na finalizacji jej wyglądu.
Aktualna fascynacja basistów w kierunku starych, często uszkodzonych instrumentów, zdaje się odzwierciedlać tęsknotę za autentycznością i unikalnym brzmieniem. Ten trend nie ogranicza się tylko do elitarnych kręgów muzycznych, ale stał się szeroko rozpowszechniony wśród zwykłych użytkowników.
Fender Bassman 135 to wzmacniacz, który budzi mieszane uczucia - najmniej popularny z serii, ale z unikatowymi cechami, które warto poznać. Produkowany w latach 78-83, oferuje brzmienia, które mogą zaskoczyć nawet najbardziej wymagających audiofilów.
Immo, wielbiciel fantastyki i gier, z zamiłowaniem do tworzenia historii, jest także pasjonatem basu i vintage instrumentów. Posiada unikalną kolekcję basów i efektów, które używa do kreowania niepowtarzalnych dźwięków.
Electro-Harmonix wprowadza na rynek Ripped Speaker, pedał fuzz, który jest hołdem dla początków zniekształconych dźwięków gitary i basu. To urządzenie łączy w sobie nowoczesność z klasycznym brzmieniem.
Absolutnie nieprofesjonalny wielbiciel niskiego brzmienia. W latach 80-tychpunk rock na…