Przeprowadziłem eksperyment polegający na skręcaniu tonów w basie przy zastosowaniu układu 2xVol + 2xTone, aby sprawdzić, czy oddzielna regulacja dla każdego pikapu wpłynie na brzmienie. Przygotowałem nagrania z różnymi ustawieniami potencjometrów i porównałem efekty.
Sprawdzam Marshall Dynamic Bass System 7200 + 715, odświeżony klasyczny zestaw dla basistów z lat 90. Nie tylko historia, ale i głębokie przemyślenia na temat jakości brzmienia oraz porównania z nowoczesnym sprzętem.
Recenzja preampa Eden WTDI, który po eksperymentach z różnymi modelami preampów, w końcu przyniósł satysfakcję w brzmieniu basu. Podkreśliłem wady i zalety, porównując do innych modeli, a także przedstawiłem próbki brzmienia.
Porównuję dwa popularne combo basowe: Gallien-Krueger BACKLINE 110 i Behringer ULTRABASS BXL450a. Dotykam kwestii budowy, funkcji i przede wszystkim różnic w brzmieniu.
W artykule opisuję proces transformacji Squiera JB VM w instrument, który niewiele ustępuje Fenderom MIM pod względem jakości dźwięku, dzięki wymianie przystawek na SD SJB-3 i mostka na Badass II. Pokazuję również, jak nieznaczne zmiany w wyglądzie mogą wpłynąć na całokształt odczucia z gry na tym basie.
Rozważając zmianę gitary basowej z Cort'a Action, natknąłem się na dwa modele Ibaneza: SR700 oraz BTB700DX. Szczególnie model BTB700DX, wyróżniający się zarówno jakością brzmienia, jak i niebanalnym wyglądem, przykuł moją uwagę.
Struny Cleartone wyróżniają się innowacyjnością, wyjątkową wytrzymałością oraz żywym brzmieniem, dzięki specjalnemu coatingowi o grubości jednego mikrona. W efekcie są o 36% głośniejsze niż tradycyjne struny powlekane, a ich trwałość jest znacząco wydłużona.
Stoję przed wyborem między Epiphone Toby Deluxe IV a Schecter SGR C-4 jako bazą do cięższych brzmień. Mimo dostępu do Epiphone i jego wygody, pojawiają się wątpliwości odnośnie brzmienia i zastanawiam się nad zmianą pickupów lub wyborem Schectera, którego nie miałem okazji przetestować.
Romek stoi przed wyborem pomiędzy pickupami Merlin JBHumbucker a DiMarzio Ultra Jazz dla swojego basu o lipowym korpusie. Pomimo podobnej ceny i braku możliwości wypróbowania, poszukuje opinii, które pomogą mu w decyzji.
Analizuję trzy kultowe heady bassowe firmy Ampeg: SVT3 Pro, SVT7 Pro i V4B, aby dowiedzieć się, który z nich będzie najlepszym wyborem do współpracy z kolumną Orange OBC15.
Zastanawiam się nad zakupem nowego sprzętu do grania cięższego rocka, z budżetem około 5 tysięcy złotych. Zależy mi na dużym dole, ale również na zachowaniu klarowności dźwięku nawet przy szybkim tempie.
Autor zwraca się z prośbą o pomoc w budowaniu soundu, mając na uwadze projekt o charakterze hiphopowym. Wyraża zainteresowanie pedałami efektów i pyta o sugestie dotyczące jego obecnego sprzętu oraz planowanych zakupów.
Autor skupił się na nagraniu i porównaniu brzmienia swoich gitar basowych w jednakowych warunkach, zapewniając unikalną perspektywę na ich charakterystyki. Próbki obejmują różne techniki i ustawienia, co pozwala na głębszą analizę dźwięku.
Rozważam zakup basu za około 2750 EUR, rozważając między Music Man Stingray HH a rodzime produkcje Zakrzewskiego. Stingray jest ceniony za wysoką jakość i wszechstronność, podczas gdy Zakrzewskiego cechuje solidne rzemiosło i interesujące brzmienie.
Rozważając zakup nowego heada basowego, mamy wachlarz opcji. W tym artykule, skupimy się na dwóch konkretnych modelach: Peavey Tour 700 i Gallien Krueger 400RB-IV, analizując ich moc, brzmienie i praktyczność użytkowania zarówno w warunkach studyjnych, jak i na żywo.
W artykule przedstawiam propozycję zabawy w ocenianie brzmień basu w utworach muzycznych. Z jednej strony są brzmienia wywołujące sromotną odrazę, z drugiej - te, które mogą służyć za wzorce dźwiękowe, sprawiające, że zachwyt zatka nam usta.
Michał zakupił nowy zestaw nagłaśniający składający się z głowicy ABM 500 EVO III i kolumny Marshall MBC410 o łącznej mocy 1200W, jednak jest rozczarowany ich wydajnością porównując do starego sprzętu Ashdown EVO 300.
Użytkownik forum boryka się z wyborem wzmacniacza basowego do swojego Jazz Bass-a. Kandydatami są EBS Classic Session 60, Ampeg MICRO-VR Head + SVT210AV Cabinet oraz Ashdown MAG C210T-300 EVO II Combo, z naciskiem na EBS ze względu na wyjątkowe brzmienie i przystępną cenę.
Autor dzieli się swoim doświadczeniem z nagrywania basu na komputerze, używając różnych ustawień efektu SansAmp, aby porównać uzyskane brzmienia. Przedstawia cztery różne fragmenty, które można znaleźć online.
Omawiamy porównanie między GMR Bassforce V a Mayones Forum Pi 5, zastanawiając się, który z nich lepiej odpowiada na potrzeby muzyków poszukujących uniwersalnego brzmienia.
Porównanie basów MM i Ibanez BTB 675 ujawnia diametralne różnice w ich brzmieniu, konstrukcji i ergonomii. MM wyróżnia się równą charakterystyką przenoszenia i 'gumowatym' brzmieniem, podczas gdy Ibanez BTB 675 ma osłabione krańce pasma i bardziej selektywne, ale 'telefoniczne' brzmienie.
Zastanawiam się nad wyborem sprzętu nagłośnieniowego w przedziale cenowym 3-4,5 tysięcy złotych, skupiając się na potrzebie mocnego, solidnego brzmienia bez konieczności posiadania ogromnej mocy. Porównuję combo od renomowanych marek jak Ampeg, EBS i Trace Elliot z mniej prestiżowymi stackami od Hartke, Taurus i Ashdown, rozważając, który wybór będzie najlepszy przy ograniczeniu do 300W mocy.
Autor rozważa zakup nowego basu, skupiając się na porównaniu Cort EVL Z4B i Cort Curbow 4, z uwzględnieniem ich brzmienia, konstrukcji i cech szczególnych w kontekście grania death metalu. Poszukuje opinii i wskazówek, które mogą pomóc w wyborze między tymi dwoma modelami.
Artykuł porównuje dwie popularne serie combo Laney: RB6 i RB7, analizując ich moc, cenę oraz możliwości brzmieniowe. Podjęcie decyzji o zakupie opiera się nie tylko na danych technicznych, ale i na preferencjach brzmieniowych.
Witam. Domyślam się, że elixiry dłużej potrzymają świeże brzmienie, jednak,…
preferuję ciężki brzmienia, ale także lubię czasami pograć coś lekkiego,przy…
Jak w temacie.. Potrzebuję czegoś co poprawi barwę oraz brzmienie…
Witam Postanowilem nabyc droga kupna di boxa. Troche ze wzgledu…