Rok 2019 był obfity w nowości sprzętowe dla basistów, a wzmacniacze basowe nie były tu wyjątkiem. Przedstawiamy listę dziesięciu wzmacniaczy, które cieszyły się największym zainteresowaniem wśród naszych czytelników.
Rocznik 2019 targów NAMM przyniósł wiele nowości dla miłośników gitar basowych, od niespotykanych modeli, przez wzmacniacze, aż po innowacyjne efekty. W tym artykule zagłębimy się w najciekawsze z nich.
W obrębie budżetu 3000 PLN poszukuję porady dotyczącej wyboru heada do basu i pakietu. Rozważam zakup używanego heada, takiego jak PEAVEY TOUR 700 WATT, Gallien-Krueger 1001 RB II, Ampeg SVT 450H, Hartke HA 4000 lub Ampeg B1RE, ale mam wątpliwości co do doboru pakietu. Rozważam także zakup nowego zestawu, jak Warwick Profet 5-410 set czy Ashdown ABM 500 EVO III z pakietem 115 Ashdown ABM, choć moim faworytem jest Ampeg SVT.
Stojąc przed dylematem wyboru pomiędzy combo Markbass Mini CMD151P a zestawem Hartke 3500 + Hartke 410B XL, zastanawiam się, co lepiej sprawdzi się na próby i koncerty. Odkrywając moc ukrytą w niewielkiej konstrukcji Markbass, zaczynam przekonywać się do jego wyboru, mimo wcześniejszych oczekiwań względem większego zestawu.
Autor rozważa zakup zestawu Ampeg SVT3 PRO z kolumną 410 do rockowego grania po klubach, jednak zaczyna mieć wątpliwości po przeczytaniu negatywnych opinii. Zainteresowanie przyciągają marki takie jak Hartke, Orange (seria TB) i Taurus.
Szukasz wzmacniacza basowego w cenie 350-400zł? Przygotowałem przegląd 4 modeli dostępnych na Allegro, idealnych do grania rocka i łagodniejszego metalu.
Poszukiwania idealnego wzmacniacza basowego w dobrym stanie i przystępnej cenie wiodą przez różne marki i modele, w tym Peavey, Marshall, AMPEG oraz Hartke, by sprostać wyzwaniom zespołu i współpracy z paczką Warwicka 4x10.
Stojąc przed wyborem między combo a zestawem head + kolumny do gitar basowych, analizuję plusy i minusy obu opcji. Wybór na próby i koncerty nie jest prosty, szczególnie biorąc pod uwagę koszty oraz oczekiwania co do mocy i jakości dźwięku.
Autor zastanawia się, czy można połączyć głowę Ampeg SVT6-PRO z kolumnami Hartke 210 XL (200 W) i Hartke 410 TP (300 W), a także obie te kolumny razem, mając na uwadze różnicę mocy.
Autor poszukuje kombo basowego w cenie do 2200 zł. Rozważa kilka modeli, ale nie może się zdecydować, prosząc o pomoc.
Autor zastanawia się, który z pieców basowych o wartości około 1500zł warto zakupić, przedstawiając modele Fender Rumble, Hartke A100, Taurus B-215, Taurus B-315 oraz Ampeg BA115.
W poszukiwaniu idealnego brzmienia basowego, przetestowałem kolumnę Ashdown Mag 410 Deep. Czy może ona konkurować z legendarnym Ampeg 8x10, znany z potężnego i selektywnego dźwięku?
W swoim eksperymencie z wzmocnieniami do basu, autor odkrywa, że kombinacja Darkglassa Microtubes 900 z innym sprzętem nie daje efektów oczekiwanych ze względu na klasę D. Znalazł jednak rozwiązanie, które znacznie lepiej sprawdziło się w praktyce.
Poruszając temat wyboru odpowiedniego zestawu wzmocnieniowego dla basistów, analizujemy różne marki i modele, skupiając się na potrzebach związanych z gatunkami jazz i funky. Wybór pokazuje zarówno zróżnicowanie cenowe, jak i firmowe, z naciskiem na unikanie zbędnych gadżetów i preferencję prostoty.
Szukając głowy basowej do 1500zł, autor rozważa różne opcje, mając na uwadze dynamiczne i klarowne brzmienie, potrzebne do małych klubowych koncertów bez zbędnych dodatków. Rozważa modele takie jak Ampeg PF350 i PF500, Hartke HA3500 oraz Hartke LH500, zastanawiając się nad ich mocą i prostotą.
Autor w poszukiwaniu optymalnego sposobu na łączenie kolumn głośnikowych zastanawia się nad najlepszą metodą, aby wykorzystać pełny potencjał swojego zestawu. Zadaje pytanie o skuteczne sposoby łączenia różnych impedancji, by osiągnąć oczekiwaną moc.
Podczas nagrywania demówek do drugiej płyty napotkałem nieoczekiwane problemy z moją basówką za sprawą preampa Seymour Duncan i pickupów MEC. Próbowałem różnych wzmacniaczy, ale wciąż słychać było za dużo średniego basu, a mało "przydatnego bassu".
Jako posiadacz amplifikatora Ampeg SVT Classic napotkałem na problem z gwałtownymi zmianami głośności podczas używania niezgodnych impedancji z różnymi kolumnami. Przez pewien czas korzystałem z kolumny Hartke 410xl, a później zmieniłem na używaną z David Laboga, co na początku sprawiło, że system działał bez zarzutu, zanim znów nie pojawiły się problemy.
Autor zastanawia się nad zakupem głowy basowej i jest zaintrygowany dwoma modelami: Ampeg SVT 3 PRO i Hartke HA3500. Dyskusja koncentruje się na porównaniu tych dwóch modeli pod kątem brzmienia, selektywności i odpowiedniości dla rock'n'rolla oraz bluesa. Dodatkowo, autor zauważa znaczącą różnicę w cenie między Ampegiem a Hartke.
W poszukiwaniu idealnego zestawu basowego, autor tekstu zwraca się z prośbą o pomoc w wyborze heada i paczki w przystępnej cenie. Gram na basie Jazz Bass sygnowanym przez Marcusa Millera i szukam czegoś, co zastąpi moje combo Hartke vx3500 oraz dorówna brzmieniowo Ampegowi SVT Classic.
Wybór wzmacniacza basowego zależy od wielu czynników, w tym od tego, czy grasz solo w domu, czy z zespołem. Na rynku dostępne są różne modele od polskich LDM po znane marki takie jak Ashdown, Peavey, czy Ampeg, dostosowane do różnych budżetów.
Autor rozważa zakup pieca basowego z ograniczonym budżetem 1300zł. Zastanawia się nad wyborem między używanym Hartke a100 za ok. 800zł a nowym Ampeg ba115 za 1300zł, prosząc o poradę i opinie.
Rozważam zmianę mojego Hartke B300 na Ampega z powodu niedoskonałości w brzmieniu. W grę wchodzą modele BA115HPT, BA210SP oraz marzenie o SVT-3 Pro.
Wybór odpowiedniego pieca bassowego jest kluczowy dla każdego basisty, zwłaszcza grającego na dużych scenach. Podpowiadamy, jak znaleźć model o mocy 200/300W, który sprawdzi się zarówno w dużych salach, jak i na festynach czy innych imprezach na świeżym powietrzu.
Piotrek wraz z zespołem szuka idealnego zestawu nagłaśniającego dla siebie, rozważając różne opcje głów i kolumn basowych z funduszem około 3000zł na każdego. Przegląda propozycje od Ampeg, Hartke, Ashdown oraz Laney, szukając porady dotyczącej kompatybilności między wybranymi headami i kolumnami.
Rozważając zakup comba do domu i na próby, autor rozpatruje opcje takie jak Hartke A100, Hughes & Kettner Basskick100, Gallien-Krueger Backline112 i Ampeg BA115. Wskazane jest poszukiwanie kombajnu o mocy 100 W w przedziale cenowym około 1000 zł, z naciskiem na uzyskanie dobrego balansu między niskimi, a wysokimi tonami.
Tapchan przedstawia swoją imponującą kolekcję sprzętu dla basistów zebraną od 2001 roku. Czytaj dalej, aby odkryć niezwykłe modele zarówno znanych, jak i bardziej niszowych marek.
W artykule znajdziesz uzupełnienie recenzji basu Cort GB94, zaprezentowane za pomocą próbek nagranych trzema mikrofonami i prezentację dźwięku Corta EVL Z4B. Autor udostępnia próbki dźwiękowe Cort GB94, nagrane na różnym sprzęcie oraz mixy Cort EVL Z4B.
Stoję przed wyborem zakupu comba do gitary basowej, które łączy w sobie charakter, świetne brzmienie i nie za duży ciężar. Rozważam kilka modeli znanych marek i zastanawiam się, który z nich będzie najlepszy do moich potrzeb - prób oraz małych koncertów.
Autor poszukuje kolumny 2x10', która lepiej oddawałaby wysokie tony w połączeniu z Ampeg BA115, ze szczególnym uwzględnieniem dobrego oddawania uderzeń nisko ustawionych strun. Rozważane są modele Hartke 210XL, Hartke VX210 oraz Behringer Ultrabass BB210.
Zastanawiam się nad wyborem sprzętu nagłośnieniowego w przedziale cenowym 3-4,5 tysięcy złotych, skupiając się na potrzebie mocnego, solidnego brzmienia bez konieczności posiadania ogromnej mocy. Porównuję combo od renomowanych marek jak Ampeg, EBS i Trace Elliot z mniej prestiżowymi stackami od Hartke, Taurus i Ashdown, rozważając, który wybór będzie najlepszy przy ograniczeniu do 300W mocy.
Poszukuję combo basowego o mocy 100-150 watów, które jest dostępne w przystępnej cenie. Moje główne kryteria wyboru to solidność wykonania i jakość dźwięku, a rozważam modele od Marshall, Ampeg, Hughes & Kettner, Fender oraz Hartke.
Autor szuka opinii na temat combo gitarowego o mocy co najmniej 100W do kwoty 2000zł, przeznaczonego na próby i małe koncerty. Rozważane modele to Ampeg BA 115, Hartke A100, VX2510, Fender Rumble i inne.
Artykuł zawiera prośbę o pomoc w interpretacji danych technicznych dotyczących dwóch modeli urządzeń: Hartke 810 XL i Ampega SVT3 Pro, wskazując ich kluczowe parametry takie jak moc, głośniki, pasmo przenoszenia i inne. Zawiera zapytanie, czy dany zestaw jest dobrym wyborem.
, www.myspace.com/elementadGram od 1990-01-05 Mój sprzęt? Yamaha BBG5S – 2000…
Gram od 2004-06-01 Mój sprzęt? miołem: *Ibanez ATK 300 NT…
Ampeg SYT 3 PRO EDEN 210 XST HARTKE 4.5 XL…
Wcześniej gitara a od 2009 roku bass i niech tak…
Witam, posiadam heada Hartke ha3500, do tego będę dokupować do…
Jak w tytule – szukam tej paczki i zapytuję o…
Dwie nogi, dwie ręce, głowa…. Strona mojej kapeli: www.bandtamp.tk/ Profil…
Mój sprzęt? Warwick RockBass Fortress 4, Hartke A100. Aktualnym moim…
Witam. Ampeg B2 + Hartke VX 410 1. Jak oceniacie…
jestem w posiadaniu Hartke ha 3500 -glowa + paczka –4razy…
Witam. Potrzebuje rade specjalistow… Szukam comba i mam pewne dylematy……
Po pierwsze witam:)! Po drugie jestem nowy i do tego…
Chciałbym, kupić jeden z tych wzmacniaczy, przy czym najważniejszą dla…
Pytanie takie jak w temacie w zasadzie. Zastanawiam się nad…