[niaktualne] Case do basu tweedowy Thomann – igiełka

Sprzedany

Wiesz po co są te ikonki?

Wpisy są prywatnymi opiniami poszczególnych autorów.

Komentarzy: 17

  1. https://www.thomann.de/pl/thomann_bass_koffer_tweed.htm

    Trochę drogo te 190, jak za 280 mamy nowy z wysyłką.
  2. Rozumiem, nie zmuszam do kupna... możesz zamówić w Thomannie, zapłacić
    stówkę więcej (290 z przesyłką)... mamy wolny rynek :)

    Mój od tego casea z linka różni się brakiem folii zabezpieczającej na
    znaczku Thomann.

    Z opisu ogłoszenia wyraźnie wynika, że jest prawie nowy ("prawie" dlatego,
    że nie stoi w sklepie tylko w pokoju).
  3. Może bym brał ale w przyszłym miesiącu i lekko negocjując cenę ;)
  4. Tak swoja droga to do kejsa wchodzi jazzbass - sam mam tego case :D

    Anyway - pytanie do autora - dobrze Ci gryf trzyma to wyzlobienie przy
    główce? Bo mój jazz lekko lata w tym kejsie -.-

    Ogolnie case dobry jak ktoś wynegocjuje fajna cenę. Fakt ze ABS kisielewskiego
    to to nie jest i w sumie mała skrytka na kabelki - ale za 150- 200 nie
    kupimy zadnego sensownego kejsa twardego poza tymi od niemców.

    Edt - jak nie masz dobrego brokera kurierskiego, to wysylka kejsa wyjdzie
    niewiele taniej niż z Thomanna :P Wymiarowo to jest gabaryt nadstandard na
    poczcie i u wiekszosci kurierów.
  5. BobPL nie zauważyłem czy lata czy nie bo tylko
    przymierzyłem do niego bas, od tamtej pory stoi pusty (czekał na inne wiosło
    - się nie doczekał). Nie wiem czy bas "lata" w tym kejsie, jest to możliwe
    bo kejs jest uniwersalny. Ja zawsze kładę zwiniętą szmatkę do strun w
    miejscu podparcia gryfu aby zapobiec opisanemu przez Ciebie zjawisku.

    Hmm... no mam dobrego brokera kurierskiego i dobre ceny mi robi.

    P.S. z całym szacunkiem... ale nie porównywał bym tego casea z
    Kisielewskim... to raczej produkty Kisiela można próbować porównywać do
    tego Thomannowskiego
  6. No ja właśnie tez kładłem szmatkę na struny żeby nie latało. A kejsy
    thomanna są fajne, ale te z drozszej serii a nie najtansze - te tanie jednak
    mimo wszystko czuć że moga nie przezyc jak ktoś po nich przejdzie w
    buciorach. Ja teraz mam też kejsa ze sklejki, po którym można skakać i nic
    mu się nie dzieje, nawet się nie ugina. (tylko wazy prawie 8kg xD)
  7. @BobPL:
    www.thomann.de/pl/thomann_bass_koffer_tweed.htm
    Trochę drogo te 190, jak za 280 mamy nowy z wysyłką.




    I pisze to Koleś, który przyznaje się na forum, że kupił fajnego jazza za 400, po czym wystawia ogłoszenie, że go sprzeda za 1200 :)
  8. @Tinky:

    @BobPL:
    www.thomann.de/pl/thomann_bass_koffer_tweed.htm
    Trochę drogo te 190, jak za 280 mamy nowy z wysyłką.


    I pisze to Koleś, który przyznaje się na forum, że kupił fajnego jazza za 400, po czym wystawia ogłoszenie, że go sprzeda za 1200 :)


    Jazza zostawiam sobie, drugie wiosło sprzedaje :P Wole wyhaczyc okazje i
    opchnac w realnej cenie niż smigac w stonce za 5,50 brutto/h.
  9. Każdy by chciał zarobić i się nie narobić. Tylko nie zdziw się kiedyś,
    jak się okaże, że w tym kraju nie ma pracy dla ludzi z Twoim wykształceniem
    :) ale nie offtopujmy, bo Modzi się kręcą ;)
  10. O moje wykształcenie bym sięnie martwił na Twoim miejscu :)

    Tak swoja droga, żeby nie było OT - 150 z przesyłką i biore. :P
  11. a ja bym brał za 190 ten fajny kejs gdybym potrzebował.Cena
    dobra,stówkę taniej niż w takim samym stanie w thomanie.Targujący się w
    tandetny sposób,jednocześnie przytaczający przykłady zarobków w stonce
    sami potwierdzają,że choć kasy nie mam to bym wziął jak się frajer
    znajdzie.Nisko i bez honoru!!!
  12. @paetz - nie wiesz jaki bas sprzedaję to proszę Cie nie dyskutuj. Cena i tak
    jest sensowniejsza niż jakakolwiek inna basówka w tym przedziale - o czym może
    swiadczyc to, ze dzisiaj przed 17 gosc przyjechal i wzial od reki za 1.2k

    Anyway podtrzymuje swoja oferte.

    PS - gdzie napisałem ze nie mam kasy? Aktualnie mam dość fajnie płatną
    robotę wakacyjno-weekendową i nie narzekam na jakiekolwiek problemy z
    perspektywy studenta :)
  13. OMG, student... Byłem pewien, że czekasz na jutrzejsze wyniki :)
  14. Nie będę się tutaj przekomarzał odnosnie mojej pracy, wieku i
    wykształcenia, nie jestem jakimś hejterem i nie wzruszają mnie ludzie,
    którym żal dupkę ściska, że ktoś w godzinę legalnej roboty handlowej
    zarobi tyle, co oni przez 2 tygodnie na etacie. :)

    Koniec OT bo modzi zaraz tutaj wparują i powrzucają warny, peace.
  15. Handlowiec, wszystko jasne :)
  16. Panowie k*rwa, zaśmiecacie SUVVowi ogłoszenie. Możecie już przestać bo
    właśnie się z nim dogadałem. Pozdr
  17. Nie zasmiecamy - robimy mu darmowy refresh ogłoszenia.

Zablokowano możliwosć komentowania