Trace Elliot + SWR + yyy….

kolumna trace elliot swr  sansamp mxr

3083-bass_rig_05.

847-11_g-sized.
KLIK

KLIK

KLIK

Nie umiem dobrze po Rusku ,a wzialem to z jakiegoś Ruskiego forum ale
wyczytalem ze gra na tym niejaki Doug Wimbish z Living Colour. Troche przesada
jak na moje, ale nie mówcie, że nie fajnie by było się tym pobawić 😀
Jeśli to miałby być mój rig to bym pewnie zostawił tylko te dwa heady i
paczki i parę kostek 😛

Podziel się swoją opinią

39 komentarzy

  1. To się nazywa chorobliwa dbałość o brzmienie…

    Ależ on musi bluźnić akustyków na koncertach. 😀

  2. Kolo rozwiązał w łatwy sposób spór: „MXR kontra Sansamp”- kupił oba
    🙂

    Kurcze, ja kupując efekty i martwie się że bez pełnego bypassu mi brzmienie
    zamuli, a on tu ma cały pulpit z Enterprise i pewnie brzmi dobrze. W czym tkwi
    sekret?? 😛

  3. Złota Rada Wujka Zakwasa:

    Nie wymieniajcie co tu jest, tylko to czego nie ma 😀

  4. O ja Cie! Ile sprzętu. Ciekawe czy on w ogóle wykorzystuje jego mozliwości
    czy tylko ma dla własnej satysfakcji?

  5. Czyżbyś sugerował że ma kompleksy? 😀 Przypominam, że ten pan ma czarny
    kolor skóry 😉

  6. Nie no powaliło mnie na dechy… :O

    Chociaż nie znoszę SWRów, a zwłaszcza piętnastek z serii basic black, to
    szczerze mówiąc nie słyszałem jak by się to dogadywało z Trejsem…
    Nawiasem mówiąc to te dwie paczki na piętnastce to chyba nie są paczuszki,
    tylko combo basic black… Tak mi się zdaje…

    Wcześniej używał nagłośnienia full Trace Elliot – i paczki i wzmaki…

    Dziwi mnie, że wpiął w to wszystko jakiś trefny tani multiefekt
    digitecha(ten plastik fioletowy)…

    A gra on na spectorach i z tego co wiem głównie na nich…

    EDIT:

    dla potomnych wklejam tu liste jego dowartościowaczy. Z jego strony:


    Dougs collection of gear is sizeable.Here is a complete
    list of Dougs current basses etc.

    Basses [primary]: [more basses to be added soon]
    1987 Spector 4-string [brown], sn/1409
    2000 Spector 5-string fretless [blk]
    1987 Spector 5-string [blue], sn/0009
    2000 spector 6-string bass [blue], sn/014
    Ibanez Doug Wimbish mo. basses [4, 5, & 6-string]
    2000 electric upright bass [natural], sn/99095

    Amplifiers:
    Trace Elliot

    On the floor:
    T.C. Electronics 2290 Digital Delay
    Sans Amp D1 Bass Driver
    Sans Amp GT2
    Sans Amp Vintage
    Danelectro Daddy-O
    Digitech Whammy Pedal
    Dunlop Crybaby
    Boss Bass Synth
    Boss Flanger
    Boss Digital reverb/delay
    Boss DD3 Digital Delay
    Boss FV50 Volume pedal
    Boss TU12 Chrom. tuner
    Voodoo Lab Proctavia
    Voodoo Lab Micro Vibe
    Voodoo Lab Analog Chorus
    Voodoo Lab Pedal Power
    D.O.D. Envelope Filter
    Line6 Delay

    In his rack: [live]
    Digitech 2112 Delay unit
    Digitech IPS33B pitch transposer
    Yamaha REX50
    Planet Phatt
    Senheisser Wireless Units
    Line6 distortion
    Line6 modulator
    Digitech 256XL

    Home Studio Gear:
    Yamaha RM1X Remix sequencer
    Korg Triton
    Pro Tools 5.1
    Roland JV 1080
    Yamaha QY70
    Apple G4
    Glyph hard drives
    Korg 05R/W
    Mark of the Unicorn midi timepiece

    Skromnie 😉

    😛

  7. ciekawe ile mu zajmuje podłączenie i ustawienie wszystkiego, o porozumieniu z
    akustykami (jak już ktoś wyzej napisał) nie mówiąc….

    cierpliwy i kasiasty koleś 🙂

  8. Te łebki trejsa są świetne. Grałem ostatnio na takim i na dwóch kolumnach
    410. Z efektami chyba trochę przesadził.

  9. Przerost formy nad treścią. Ma tam m.in. 5 różnych pedałów – czy jest
    sens tego wszystkiego? Pobawić się tym wszystkim sam bym chciał, ale czy
    tyle sprzętu sprawdzi się na scenie?

  10. etam dobrze chlopak daje 🙂 co prawda trochę nadrabia tymi efektami no ale
    efekt jest 🙂

  11. ja pyerdole….

    że też się nie pogubi między z tymi wszystkimi efektami 😀

  12. Według mnie ch*jowo brzmi. Wole bardziej naturlane brzmienie, bez przesadnej
    ilości modulacji i innych takich.

  13. No i pół zycia musi brzmienia szukac i kombinowac z ustawieniami ;p Ja bym
    tylko zabrał tego trace elliota, paczki i kilka efektów tak jak pisał ktoś
    wczesniej. Taki zestaw by wystarczył ze spokojem.

  14. Z tego co wiem już nie ma sygnowanego basu ibaneza, wrócił do spectora:),
    chociaz grałem na tym sygnowanym Ibanez i całkem, całkiem, fajna
    elektrownia.

    ——————————

    ROCKN ROLL TO PEŁNIA ŻYCIA!!!

    http://www.myspace.com/dargov

  15. Robi wrażenie ogrom sprzętu, ale efekt końcowy zupełnie mi się nie podoba.
    Sprzętowiec, gadżeciarz-tak. Basista…? bo ja wiem… (opieram swoje
    wrażenia na linku wklejonym przez Medawca).

    GRUNT TO PODSTAWA

  16. jak tak spojrzalem, to nie zazdroscilem. jak uslyszalem to tym bardziej. co do
    goscia, to taki efekciarz. i tak smutno się robi czlowiekowi jak spojrzy na
    perkusiste pod koniec i jego mine.

    im not impressed.

    tyle.

  17. haha to z perkusistą true:D w komentarzach pisze poor drummer:D

    mi się jego styl zajebiscie podoba i nie uwazam ze to przesada bo widzialem na
    DVD koncert Livin Colour 🙂

    MASAKRA

  18. To nie gra koleś, tylko efekty… brzmienie ma tragiczne, za bardzo kombinuje
    ze swoją grą… zagra pięć nut, a potem kuca i minutę bawi się gałkami.
    Sprawdziłby się jako didżej, ale jako basista – porażka.

    Sprzęt chętnie bym wziął CAŁY – korzystałbym z 4-5 zabawek max, reszta na
    sprzedaż, ew. podłożyć któryś z efektów pod szafę, aby się tak nie
    kiwała.

  19. Zestaw imponujący, ale człowiek gra jak białas – kompleks niespełnionego
    gitarzysty w pełnej krasie. Z czarnych efekciarzy dużo ciekawszym zawodnikiem
    wydaje mi się T.M. Stevens:
    https://www.youtube.com/watch?v=IEb6hjq9Pco (akcja
    zaczyna się koło 0:57). Też kosmiczne brzmienia, ale nie zatracił przy tym
    pulsacji charakterystycznej dla hebanowej braci.

  20. Co do tego linku Medawca: Wielce mnie ciekawi jaki efekt Doug uruchamia w 1:57,
    efekt który zabiera cały atak, głośnośc i w ogóle brzmienie 😛 A sam
    wstęp kojarzy mi się z onanizmami Vaia w Bad Horsie 😛

  21. Właśnie to zauważyłem w losowych zdjęciach…

    WTF i ask…WTF!!??

  22. Świetny zespół i basista. Trzeba było być na koncercie 2 lata temu w
    Krakowie…

    na własne oczy widać(na uszy słychać) po co te efekty.

    A niektóre wchodzą na 1 sekundę… i chce mu się trzymać w stacku efekt
    który włącza na sekundę!

  23. Doug Wimbish był na bass guitar show 2012 w londynie jest parę filmikow z nim na yt, warto obczaic

Możliwość komentowania została wyłączona.