bass herp klubowo

Herp Klubowo

Z piątkowego koncertu

Dzieki wielkie dla bart’a77 za użyczenie Ampega 🙂

I dla Buldozera za Fendera (nie, nie przydał się niestety 🙁 )

Załączniki

Ocena Społeczności :


Ocena: ☆ 5.0 Głosujących: 4

Jak Ty oceniasz wpis?

Wiesz po co są te ikonki?

Wpisy są prywatnymi opiniami poszczególnych autorów.

Komentarzy: 24

  1. O! Jakie śliczne zdjęcie słupa.
  2. spodobałby się Mrokowi :d ( słup oczywiście ) :)
  3. Urof - weź pomyśl dwa razy zanim coś następnym razem napiszesz.
  4. Herp: Jak się Ampeg spisał?
  5. xD

    Tia, ciekawe wieszaczki, szkoda że źle wykadrowane i nie widać tego słupa w
    pełnej okazałości... :P

    Masz trochę minę jakbyś miał zespół Downa ( bez obrazy :P ;) )

    Ale widze że pani po lewej przysypia, coś chyba nudno graliście :P
  6. omujborze, jakie kadrowanie... :|
  7. Gdzie jest ten klub? Mam wrażenie że z tą laską po lewej piłem w weekend.
  8. porażenie mózgowe??

    noł ofens :)
  9. @Łysy:

    porażenie mózgowe??

    noł ofens :)

    Tak, dziecięce porazenie mózgowe, wylew jak się rodziłem.

    4 konczyny niesprawne, cud że w ogóle gram na basie.

    @sledz: Gdzie jest ten klub? Mam wrażenie że z tą laską po lewej piłem w weekend.




    Gniezno, klub Alpha. Pani po lewej to dziewczyna mojego gitarzysty z
    Witkowa.

    @Maciux: Herp: Jak się Ampeg spisał?




    W pytę. Zero problemów z niesłyszeniem basu. Szkoda ze nie było paki 2x15 i
    dołu trochę mało ale naprawdę lampy robią swoje :)

    @urof: xD

    Tia, ciekawe wieszaczki, szkoda że źle wykadrowane i nie widać tego słupa w pełnej okazałości... :P


    Masz trochę minę jakbyś miał zespół Downa ( bez obrazy :P ;) )

    Ale widze że pani po lewej przysypia, coś chyba nudno graliście :P




    Akurat graliśmy Little Wing. Sprawdź co to za numer a potem pisz takie
    rzeczy. Nie wszyscy muszą n*ierdalać punka

    :)
  10. jest feeling :D zajebiscie :) audio z koncertu tez git :)
  11. @yacoob: jest feeling :D zajebiscie :)




    Dobre podsumowanie
  12. Rany, ja żartowałem z tym wszystkim :P

    Nie mówię że graliscie coś nudnego itd ale po prostu ta pani z lewej
    wygląda jakby spała i taki żarcik ,,zarzuciłem" :P

    Podoba mi się ten Mayo tak btw

    edit: tak swoja droga lubię punk ale nie jestem osobą wuaża że trzeba
    walić po strunach i tylko to jest ciekawa muzyka bo lubię takie spokojniejsze
    klimaty, zwłaszcza Hendrixa. Właściwie za zbyt mocną muzą to nie przepadam
    aż tak
  13. yy ale oni nie graja punka ? tylko właśnie hendrixa ...
  14. No i odezwała się urażona duma herpetologa :D

    Faktycznie publika wygląda jakby spalili się toną zielska i usypiali. A poza
    tym, że kadr jest do d*py to ok. Jest bas, jest basista, jest scena (ziew).
  15. kurczę Herp, podoba mi się ten Twój Mayo ;) gdyby nie te markery :P
  16. @Such O Dolsky: kurczę Herp, podoba mi się ten Twój Mayo ;) gdyby nie te markery :P




    Chcesz kupić? :D

    Ostrzegam, krzywy gryf, zerwany pręt

    :D
  17. gdybym wiedział, że wymiana pręta coś da... podoba mi się układ i
    rozmieszczenie pickupów.

    No i jestem teraz niestety w głębokiej p**dzie finansowej.
  18. Wymiana pręta na pewno coś da

    Ale to 400
  19. 1. Markery są zajebiste chociaż lepsze są białe

    2. Urof napisał coś zabawnego i od razu się czepiają.

    3. NIC.
  20. Jej, tylko Baybus mnie zrozumial :P Dzieki

    I ja wiem ze Little Wing to Hendrix a nie np Ramonesi :P Ale dobra, już
    niewazne bo się poplatamy w tym wszystkim.

    Zazartowalem, zostalem zle zroumiany i tyle. Koniec.

    A moral jest taki, że:

    Oglnie fota pozytywna :P
  21. Mi się wydaję, że taki kadr był umyślnie chwycony, bo szczerze wątpie, by
    ktoś tak "kiksnął" na bok :P

    Całkiem do rzeczy zdjęcie
  22. Tak, umyślnie
  23. uwielbiam tą scenę w Alphie :D trzy osoby się ledwo mieszczą, składy
    czteroosobowe to już hardcore mają, no i urocze słupy :P

    na szczęście klimat lokalu niweluje w/w niedogodność :D

    No i impreza niezła była :-)
  24. Jo bart. Trza powtorzyć :D
Napisz odpowiedź