manuel

jakaś tam próba/

Załączniki

Ocena Społeczności :


Ocena: ☆ 4.6 Głosujących: 5

Jak Ty oceniasz wpis?

Wiesz po co są te ikonki?

Wpisy są prywatnymi opiniami poszczególnych autorów.

Komentarzy: 36

  1. Zgrabny ten bananez. Wasza salka, czy jakiś kulturalny ośrodek?
  2. sex drugs rock&roll

    to jest środowiskowy dom kultury w tarnobrzegu zajefajna miejscówka 50 na
    miecha placimy a mozemy przychodzic kiedy chcemy i ile chcemy
  3. Fajnie obgryziony ten basik :D Kotów zabrakło ?? :D


    -----------------------------------------------------------

    The world I love

    The tears I drop

    To be part of

    The wave cant stop

    Ever wonder if its all for you
  4. taki trochę mały korpus, dla mnie głupio. A manuel kanapki smaruje!
  5. sex drugs rock&roll

    ja tym basem otwieram piwo zabijam koty i samruje kanapki
  6. Zajebisty jest ten bas po prostu. I te obicia to mistrzostwo :D

    Na serio mówie, nie źartuje. Dla mnie bardzo fajny :)
  7. Ano basik całkiem, sam się zastanawiam nad Explorerem lub Thunderbirdem.
  8. Rzeźnicki moim skromnym zdaniem
  9. jakiej firmy są bębny bo takie wydają się olbrzymie

    ______________________________________________________________________________
    Basista Brain Defect
  10. Hyh... a perkusista leniwy jak każdy perkusista ;)
  11. sex drugs rock&roll

    bebenki sa perla
  12. a dobrze wywazony ten basik? nie pada na lewa łape? korpus niebezpiecznie maly
    jest, ale ma to jakiś urok. Mi najbardziej podobaja się te inne modele
    destroyerow, ksztaltem zblizone do explorera :]
  13. sex drugs rock&roll

    muszę ci powiedziec ze idealnie wywazony w ogóle nie leci w zadna strona..mi tez
    się tamte bardziej podobajo może za parę lat będę na nie polowal
  14. Kurde Manuel, zajebisty jest ten bas! Nawet nie próbuj sprzedawać :D
  15. sex drugs rock&roll

    no ba predzej sprzedam swoja dusze
  16. A jak brzmienie? :P
  17. sex drugs rock&roll

    hmmmm mnie się podoba kawal miesa szcegolnie ze mam tam zamontowane EMG
  18. Fajny ten basik :) a sciany są powyklejane kratownicami po jajkach czy mi się
    tylko wydaje?? :P
  19. no wytloczki z jajek

    sex alkohol and metal
  20. basik fpytni!!
  21. widzialem niedawno taki bass na necie o ile nie ten...

    allegro.pl/item460879154_ibanez_destroyer_z_emg_zdjecia.html
  22. ano to ten właśnie ;)
  23. @Manuel:
    no ba predzej sprzedam swoja dusze




    No i sprzedał duszę, bo teraz Bananeza sprzedaje :P

    Czytając temat o tym, że Manuel chce sprzedać swoje wiosło dochodzę do
    wniosku, że to jest szok roku 2008 na basoofka.net :P
  24. Manuel nie sprzedaje Ibaneza, zmądrzał, i postanowił zmodyfikować to,co mu
    się w nim nie podobało. Brako Manuel :) 3mam kciuki za nowy gryf :)
  25. A co konkretnie z gryfem nie tak?
  26. fajny bass:)
  27. ooo damionek, fajne wiosło ziomuś ;)
  28. @Metrob: ooo damionek, fajne wiosło ziomuś ;)




    + 1

    :DDDD
  29. oj tam oj tam :P lubię sobie pogrzebać
  30. OOOO to było 20kg temu :D:D a wiesło mam już inne :D
  31. @Damionek: sex drugs rock&roll

    no ba predzej sprzedam swoja dusze




    doktorze Faust, niech Bóg Cię ma w swojej opiece:(
  32. Aj Kuba obczaiłbyś dwa wiosłą i już byś wiedział dlaczego zrobiłem tak a
    nie inaczej :D
  33. :) no ale wiesz, Ty i ten Ibanez byliście częścią folkloru tego forum.
    Twoim znakiem rozpoznawczym był Destroyer. Mało kto z nas ma taki TOTEM:)
  34. a żeby Ci tak demaio pachy ogolił za sprzedanie tego destroyera :P
  35. Czyli już mnie nie lubicie?
  36. Gorzej, nie jesteś już trV
Napisz odpowiedź