David Caraccio- Deep Kick

David Caraccio ,basista kapeli o nazwie Deep Kick. Młode chłopaki grające z
dużym kopem 😉

Jego partie na basie są bardzo mile dla ucha;) Moim zdanie tylko za dużo
kopiuje Flea z red hot chyli peppers 😀

https://myspace.com/deepkickmusic

"Deep Kick ("Your momma") LIVE @ SCHOOLWAVE 2010"
"Deep Kick [Home-sessions] - Baby God"

Załączniki

Ocena Społeczności :


Ocena: ☆ 5.0 Głosujących: 3

Jak Ty oceniasz wpis?

Wiesz po co są te ikonki?

Wpisy są prywatnymi opiniami poszczególnych autorów.

Komentarzy: 15

  1. bardzo za bardzo:P
  2. A, to ten ziomek, dzięki któremu kupiłem EMG DC :D Ale to pierwsze zdjęcie
    mnie irytuje. Aż za bardzo (z ryja podobny do facia, którego nienawidzę;P)
  3. Lubię jego filmiki z youtuba.. Oglądam od dawna już :) Fajnego ma białego
    Jazza Tuscany. Ktoś wie coś więcej o tej firmie? Brzmi genialnie.

    "Bumblefoot - Real [Bass Cover with Tabs!]"

  4. https://www.youtube.com/user/DavidSinRocks

    Ja myślałem że to tylko kolejny koleś grający covery :O.
  5. @Uboot: Jego partie na basie są bardzo mile dla ucha;) Moim zdanie tylko za dużo kopiuje Fela z red hotów :D




    Kto to jest "Fela" z red hotów?
  6. Kopiuje Fela - to chyba ten zespół co gra piosenkę " jak anioła głos...";)
  7. Jejkuś no pomylić się nie można bo już człowieka atakują :D
  8. Przecież jest piosenka RHCP - "Felas Cock".

    Nie chcę zatem wiedzieć, CO TAKIEGO ten David kopiuje. :P
  9. Wkurza mnie niemiłosiernie ten typ, właśnie przez to swoje aktorstwo i
    kopiowanie stylu Flea. Aczkolwiek brzmienie ma fajne, i skilla w łapie. Tylko
    gdyby zaczął wymyślać coś zupełnie innego niż ala Flea & RHCP... i
    byłoby na prawdę spoko. Raz wrzucał nagrania z Music Masterem Fenderem, aż
    się zdziwiłem jak ładnie ten bas brzmi. A i zapieprzył mi moje ustawienia z
    Bossa AW-2 :P (Falling Into Grace).
  10. Wiecie może co o za sprzęcior który stoi za basmenem w 3 linku??

    Co to za paki i head i reszta ustrojstwa?
  11. GK 800RB, paki GK BLX 4x10 + 1x15. Jedyna rzecz jakiej nie wiem to to co jest
    pod headem GK...
  12. Oglądałem jego filmik na youtube z cmon girl, miałem wrażenie że zaraz
    wstanie i zacznie podskakiwać i gibać się do przodu jak Flea, fakt że
    bardzo go kopiuje xD
  13. Od dawna śledzę jego poczynania na YouTube. Koleś może rzeczywiście
    kopiuje Flea ale jest jeszcze młody i ma czas na wykreowanie własnego stylu.
    Na pewno wkłada dużo serca i energii w to co robi, a to jest najważniejsze.
  14. Jeden z moich ulubionych basistów na YT. Gra z kopem. ;))

    Osobiście Deep Kick to nie mój typ muzyki ale miło posłuchać. Chłopaki
    są młodzi, zapowiada się to dobrze. :)
  15. deep kick to naprawdę kawał solidnej roboty, gość pokazuje tutaj, że nie
    jest tylko dobry w coverowaniu, ale ma niezły basslineowy łeb

    poza tym wszystko tam jest na mega poziomie, oceaniczna perkusja, kosmiczna
    gitara, nawet wokale jak na ich osobowe warunki gniotą dość dobrze
Napisz odpowiedź