Divorce Cake

Załączniki

Ocena Społeczności :


Ocena: ☆ 5.0 Głosujących: 3

Jak Ty oceniasz wpis?

Wiesz po co są te ikonki?

Wpisy są prywatnymi opiniami poszczególnych autorów.

Komentarzy: 37

  1. co to za Basoofka cenia? road worn?
  2. @Gurf: co to za Basoofka cenia? road worn?




    To jest Vintage z serii icon
  3. 4 super dziewuchy na zdjęciu a Wy o basie gadacie, pedałki :/
  4. Dante+100 :D
  5. Dzięki matheooo.
  6. A we jakim mieście, nie łaska napisac? ;] w tych strojach występujecie?
  7. w Warszawie:D zapomniałam o tym:D
  8. i czemu na myspace nie ma piosenek, skoro na fb jest jakaś mała zajawka!

    btw. co za ceny w warszawie. Dwa debiutujące bandy i 10ów. brr!
  9. Lol, jaki masz problem? 10 Ci szkoda? :| Wolałbyś, żeby debiutujące
    zespoły musiały grać za darmo? :|

    Co za małomiasteczkowe podejście ;/
  10. Kurde szkoda, że już nie mieszkam na Pradze. Normalnie bym przyszedł. A tak
    to za stary jestem na jazdę nocnymi przez całe miasto :/

    A co gracie? Jakaś próbka gdzieś jest?
  11. za doslownie parę minut :) będzie na majspejsie:)
  12. gurf: jeden zespół się reaktywuje, drugi w tym roku wygrał w Jarocinie. my
    tylko mamy debiut. Wszystko się zaczyna dlatego jest "mała zajawka" poza tym
    wstep 10 nie chcesz nie przychodz nikt Ci nie kaze:)
  13. https://myspace.com/divorcecake
  14. @Kapral: Wolałbyś, żeby debiutujące zespoły musiały grać za darmo? :|




    Słyszałem wiele debiutujących zespołów, które jeszcze powinny dopłacać!
    ;P
  15. @zakwas:

    @Kapral: Wolałbyś, żeby debiutujące zespoły musiały grać za darmo? :|



    Słyszałem wiele debiutujących zespołów, które jeszcze powinny dopłacać! ;P


    to jakaś aluzja?:P hhehe
  16. Szczerze? Nie mówię, że bym wolał. Po prostu żaden z moich znajomych za 10
    zł by nie przyszedł, dopóki ktoś bardziej znany by nie grał. Z tego co
    widzę to to Heroes Get Remembered takie jest, więc spoko.

    Owszem, Częstochowa zbyt duża nie jest, graliśmy raz za 10 tam (nie był
    to debiut nawet) i przyszły może ze dwie osoby tak od siebie. Reszta to
    dwóch gości od nas (moja dziewczyna + fender80) i jakieś trzy osoby od
    drugiego zespołu. W Krakowie też kręcą nosem na wejściówki ludzie. No ale
    jacy krakusy są to wszyscy wiedzą :} Sam stawiam zabawę i zabawę ludzi nad
    kasę. Tyle lat jeszcze mam, że nie muszę zarabiać na tym kasy.

    cenia: posłucham, dziękówa.
  17. @cenia:
    www.myspace.com/divorcecake




    smaczne! pierwsze skojarzenie (kawałek "i want you") - elastica, babski
    kyuss/qotsa, wokal chylińskopodobny (w pozytywnym sensie),

    następne kawałki chyba mniej mi pasują, szczególnie w kawałku "Nic"
    strasznie mi trąci Łzami (wokal, tekst - jakoś po polsku to nie jest to)

    ale ważne żeby publika szalała, powodzenia życzę!
  18. Gurf:) my nic z tego prawdopodobnie nie będziemy miały;p na dobrą zabawę
    też stawiam, ale jak dojeżdżam pociągiem do Wawy, kupuję struny itd to
    czemu mam nie chcieć dostać za to kasy;p ...nawet 50? teraz wszystko
    kosztuje:) lekcje, warsztaty, cenny czas. A uważam, że jak ktoś będzie
    chciał przyjśc na koncert to tak czy siak przyjdzie:) dla mnie temat kasy
    jest wrażliwy i jak ktoś ma mi robić wyrzuty, że zapłacił 10 to niech
    po prostu zostanie w domu;p

    Palik dziękuję:D:D
  19. Do ludzi którym szkoda zapłacić 10 za bilet (a pewnie jakąkolwiek inną
    kwotę)-przeczytajcie sobie tę stronkę:

    http://fooky.kum.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=54 link
  20. Oj powiem szczerze, że to jest spory problem kto ma grać za kasę, a kto
    lepiej aby zagrał za browca, byleby ktoś przyszedł ;p

    Sam pamiętam początki mojego bandu na scenie, gdzie pierwsze koncerty
    graliśmy dla samych siebie + garstka znajomych (cena oczywiście była między
    8- 10). Tylko u nas był taki problem, że tą kasę zbierało się dla
    akustyka (i tak ledwo co wystarczało ;P) Dopiero od jakiegoś czasu
    wyrobiliśmy sobie opiniię, że jednak warto przyjść na nas i wywalić te 10
    zł (tak było na ostatnim koncercie, gdzie było widać, na kogo ludzie
    przyszli). A że krakusy to centusie to chyba wszyscy wiemy, dlatego naprawdę
    trzeba ich, a raczej nas przekonać do tego, że warto walnąć taką kasę i
    posłuchać/pobawić się ;p

    Cenio, ja też chciałbym, aby za moje pierwsze koncerty się zwróciło
    chociaż tyle, aby mieć na browarka czy dwa, a z tego wychodziło zawsze, że
    trzeba dopłacać. Takie są początki (; Za free początkujące zespoły
    MOGŁYBY grać pierwsze koncerty (tak ze 2, 3) aby ludzie zechcieli ruszyć
    swoje dupska, posłuchać do browarka i stwierdzić albo "o k.wa! oni są
    wyje...ni!" albo "k.wa, żal mi było tej kasy na browara". I jak to dobrze
    zakwas powiedział, niektórzy naprawdę powinni płacić za to, że mogą się
    publicznie pokazać ;p

    Nie wiem jak to jest w waszej sytuacji, nie chcę się na ten temat rozwodzić.
    Mogę życzyć szczęścia i licznej widowni.
  21. To jest generalnie temat na odrębną, bardzo długą dyskusję, opierającą
    się na tym, że znakomita większość ludzi w społeczeństwie charakteryzuje
    się podejściem Inżyniera Mamonia i najbardziej podobają im się piosenki,
    które już raz słyszeli. Dlatego wolą iść do lokalu i usłyszeć
    tysięczny (miliardowy) raz Kult, Metalikę, Raz Dwa Trzy niż zapłacić parę
    groszy i usłyszeć coś nowego, potencjalnie ciekawego.

    Mi nigdy nie żal kasy wydanej na koncert (nawet jak średnio mi się podoba,
    vide Łąki Łan ostatnio), a na Divorce Cake 10 wydam z przyjemnością i
    jeszcze dziewczynom driny postawię ;P.
  22. @mariotd: Za free początkujące zespoły MOGŁYBY grać pierwsze koncerty (tak ze 2, 3) aby ludzie zechcieli ruszyć swoje dupska, posłuchać do browarka i stwierdzić albo "o k.wa! oni są wyje...ni!" albo "k.wa, żal mi było tej kasy na browara".




    o coś takiego dokładnie mi chodziło. Nie mówię o graniu zawsze za
    darmo.

    Bo to, że kluby nie płacą zespołom to jest śmieszne. Gdzieś jużto
    pisałem, czy mówiłem komuś na gg. Klub na nas zarobił około 2k zł a
    dostaliśmy 200 Pomijając, że ten klub w ogóle nie ma ruchu tak na
    codzień, także gdzieś z 80% tej kasy zawdzięczali nam.

    flowerking, zajebisty link.
  23. @cenia:

    @zakwas:

    @Kapral: Wolałbyś, żeby debiutujące zespoły musiały grać za darmo? :|



    Słyszałem wiele debiutujących zespołów, które jeszcze powinny dopłacać! ;P

    to jakaś aluzja?:P hhehe


    Żadna aluzja, raczej offtopic. ;)
  24. Gurf to i tak dobrze ze 200 było
  25. pewnie, ale chodzi o fakt. w innym klubie dostaliśmy 20. :} dobra, może
    kiedyś powstanie taki wątek, tu już śmieci dużo jest.
  26. oj nie chce mi się gadać;p mariotd byłyśmy saportem zespołu który w tym
    roku wygrał w Jarocinie i oprócz nas był jeszcze jeden zespół;p nie wiem
    wgl nie lubię tego tematu. I tak nic nie dostałysmy z tego kasy :D
  27. Przyjedźcie do Wrocławia.

    To przesłodkie blond dziewcze w prawym dolnym kwadracie wygląda jak Patricia
    Arquette.

    W ogóle wszystkie wyglądacie bardzo ...hmmm sympatycznie ...i teges :)

    Gdzie jest heracless ??
  28. mi się ta brunetka po prawej podoba
  29. bardzo chętnie zagramy we Wrocławiu:d nawet bardzo bardzo chętnie:D
  30. Bardzo chętnie ..nawet baaardzo baaardzo chętnie na Was popatrzę dziewuszki
    :)

    ...posłucham tez oczywiście :)
  31. jakżeż ten avatar Tripticala pasuje do jego postów :D
  32. zapoznaj mnie z tą mroczną niewiastą w prawym górnym rogu :D
  33. Kizia, ja ogólnie jestem bardzo dobrze spasowanym zawodnikiem. Chcesz się
    przekonać ??
  34. No granie świetne. Szczególnie Broken mi się podoba :) Żałuję, że nie
    przyszedłem jednak :/ Te następne koncerty to też w tym samym klubie? Może
    gdzieś po drugiej stronie Wisły będziecie grać?
  35. w ten wtorek 14 grudzień · 19:00 - 22:00

    Klub InDecks

    Krakowskie Przedmieście 24

    Warszawa, Poland

    wstęp wolny:D

    Zapraszam:D
  36. Jak mi praca nie przeszkodzi to będę :)
  37. Nie wiem gdzie to napisać, więc napiszę tu. Świetne wystąpienie w
    teleexpresie. Gratulacje dla mamy :D
Napisz odpowiedź