Trójca święta

wzmacniacz swr sm900

wzmacniacz swr sm900

wzmacniacz swr sm900
Trójca święta;)

Podziel się swoją opinią
Mateusz Piotrowski
Mateusz Piotrowski
Artykuły: 15

36 komentarzy

  1. Śliczny ten jazz, uwielbiam taki pomarańczowy lakier 🙂

    sprzętu zazdroszczę, ale bardziej jednak tego, że potrafisz go wykorzystać
    🙂

  2. Jagoda robiła zdjęcia;) A te klonowe gryfy tak dziwnie się świecą pod
    lampę błyskową.

  3. Czy ty naprawdę mas 2 fendery i musicmana?

    Kurde, też tak chce!

    btw, zdradzisz czym jest to co zajmuje pół raka od dołu z dziwnym logiem po
    prawej?

  4. Tam myślałem ,żeby kiedyś kupić ricka, ale jak sobie pomyślałem – co ja
    właściwie będę na nim grać? To stwierdziłem, że tylko by się u mnie
    marnował, a nie wiem… może kiedyś

  5. A jak tam pomyka ten jazz bass po wizycie u lutnika ? w równaniu z tym jak
    przyszedł ?

    kiedy będziesz sprzedawać gitary lub czy planujesz 🙂 ?

    czy to już jest wybór i zostaja u ciebie na dozywocie 🙂

  6. Dwa skrzywdzone modyfikacjami Fendery, SWR udający Ampega i paczka bez dołu,
    ale za to gwizdkiem. Fe! 😉 😉

    Żart oczywiście!

    Zajebisty zestawik! Niczego już tu nie brakuje :]

  7. Mazda – jak się przyzwyczaiłeś do HLFki to dla Ciebie żadna paczka nie ma
    dołu;D. paka ma tyle samo dołu co swr golaiath czy np. deathmanufacture
    trochę mniej niż aguilar błażeja, ale więcej niż Warwick wca 410, swr
    workingmans 410, Ashdown mag bo z tymi akurat porównywałem.

  8. Tak w sumie stwierdziłem, że masz więcej sprzętu niż średni Krakowski
    sklep muzyczny :< (oczywiście nie licząc szitu jaki tam czasami
    przetrzymują, mowa o sprzęcie przez duże S)

  9. no właśnie a jak się ma ta kolumna edena do ampega HLF ? próbowałeś może
    mroku podłaczać ampega do edena ? da rade ukrecic takie brzmienie ampegowe na
    edenie ?

    nagraj coś z swr+eden+ sansamp i bez sansampa na tych trzech wiosłach jak
    możesz 🙂

  10. @Mateusz Piotrowski: Mazda – jak się przyzwyczaiłeś do HLFki to dla Ciebie żadna paczka nie ma dołu;D. paka ma tyle samo dołu co swr golaiath czy np. deathmanufacture trochę mniej niż aguilar błażeja, ale więcej niż Warwick wca 410, swr workingmans 410, Ashdown mag bo z tymi akurat porównywałem.

    Żartowałem z tym brakiem dołu przecież 🙂

    HLFka jest fajowa na jasnych roundach, ale na flatach było trochę przegięcie
    (zwłaszcza, że Labelle grają mocnym dołem i środkiem niskim). Lodówa to
    było to pod względem wszystkich częstotliwości, zobaczymy jak teraz spisze
    się najnowszy nabytek. Szczerze mówiąc widziałem na necie takiego Edena i
    solidnie się zastanawiałem czy go nie wziąć, ale stwierdziłem że nie
    potrzebuję tak dobrej i dużej paki bo nie wykorzystam jej możliwości nawet
    w 10% 🙂

  11. nie zrobisz z edena ampega i vicewersa – nawet nie mam tego w planach. Jak będę
    chcial pograc ciezsza muze to wdepne w sansampa i tyle..

  12. a, rockbassy to basy Warwicka ;p (jak sama nazwa wskazuje)

    co w nim takiego zlego? nie nadaje się nawet do stania?;p

  13. Matko Bosko Czestochosko rack od Warwigówna… spal ten case bo szkoda tego
    SWRa tak poniewierać. Miałem to badziewie i mam nadzieje że to ostatni
    chłam od tej firmy jaki kupiłem.

  14. E tam. Rack jak rack, praktycznie każdy jest do d*py 😛

    Jak do tej pory w widziałem jednego dobrego racka – Maniek z Noisy Box mi
    zrobił 😀

  15. a może konkretniej o tym racku? bo jak mam czegoś nie kupować to chociaż
    chciałbym wiedzieć dlaczego

  16. Ciężko mi powiedzieć, która z tych trzech gitar jest „najbosksza”.

    MM chyba najmniej mi pasuje, bo czwórki mi się bardziej podobają od piątek.
    Chyba jednak precelek do mnie najbardziej przemawia, choć kolor Jazza oraz
    gryf są kapitalne… Dla własnej wygody i preferencji brzmieniowych
    wybrałbym jednak Precla, zmieniwszy jedynie maskownicę na tortoise shell.

Możliwość komentowania została wyłączona.