Cort B4 na świeżutkich D’Addario Chromes

Na szybko (słychać że motywy zapieprzają) :P, bo jestem podjarany nowymi
strunami i zaraz je będę katował – nagrałem próbkę slapu i paluchów na
dopiero co naciągniętych na gitarę D’Addario Chromes
.040-.100
W gitarze balans pickupów na środek. Za jakiś miesiąc
jak nie zapomnę to wrzucę to samo dla porównania jak grają miesięczne
flaty (albo starsze).

Nagrania w linię najprostszej dźwiękówki, przez KORGa Pandorę, ale bez
ulepszaczy – na bypassie.

Podziel się swoją opinią

19 komentarzy

  1. Nie wiem czy to tylko u mnie, ale nie działa mi tutaj odtwarzacz basoofkowy –
    po kliknięciu w odnośnik do mp3, wszystko praży jak należy. 🙂

  2. łomatko – „świeżutkich” :).

    A mi też nie działa wyjątkowo basoofkowy player – stawiam na polskie znaki
    diakrytyczne lub spacje w nazwie.

    Zacnie przędzie ten Cort.

  3. @Void: łomatko – „świeżutkich” :).

    No przecież napisałem, że podjarany jestem 😛

    Poprawione 🙂

    @Void: stawiam na polskie znaki diakrytyczne lub spacje w nazwie

    Poprawione 🙂

  4. Lepiej nagraj coś jak rozegrasz trochę te flaty bo na razie to brzmi
    tragicznie. Podobnie tragicznie brzmiał mój jazz bass na świeżych flatach,
    z tym, że pryznajmniej miał środek. Podobnie było na preclu. Teraz po 3-4
    miesiącach jest ekstra. Te flaty z czasem ocieplają się, dostają środka i
    znika ta beznadziejna góra. A co do samego Corta to w s7 grałem na 3
    „lepszych” cortach, bo na wielu taniochach grałem, a nawet miałem jedną
    gitarę corta. Te 3 w studio miały sztuczną plastikową górę, to chyba
    sprawa pikapów/elektrowni, poza tym środeczka nie miały. Nie miałem okazji
    pograć na fajnym corcie. Może to się zmieni? Ten twój z brzmienia nieco
    przypomina Warwicki, też mają „strzał” w górze w tym paśmie co twój cort.
    Przynajmniej corvetty tak mają.

    Edit: dopiero przeczytałem, że chcesz porównać co się dzieje z flatami
    wraz z mijaniem czasu;) fajny pomysł.

  5. ej Zakwas moje stare struny brzmią tak jak Twoje nowe xD

    śmieję pod palcami spoko ale przy slapie to bida moim zdaniem raczej…

    @mroku coś w tym jest z tym strzałem. przy nagrywaniu miałem problem z
    wyeliminowaniem swoistego mlasku czego nie było na innych wiosłach. Nie umiem
    tego opisać

    ale ogólnie gitara daje radę, chcę ją zamienić na b5

  6. a mi się podoba, choć to brzmienie pewnie tylko na kilka dni. zagrane palcami
    brzmi bardzo fjanie.

  7. Zakwas – na razie mnie brzmienie nie powaliło. Ale mroka widzę, że tak –
    wyprzedaje swoje zabawki i na bank będzie celować w B4 😉

  8. hehe ja coś tej wizji nie widzę:P jakby co to chętnie mojego sprzedam

    to właśnie nie było od progów tylko taki dziwny przydźwięk strun.
    Mlaskający bas, jakby jakaś częstotliwość wybijąca się z górnego
    środka, ale nie mogłem jej znaleźć na pEq. W sumie to było dawno, fakt,
    że wtedy grałem mniej.

  9. Powiem wam, że na próbie z zespołem lepiej brzmiały na klangu niż z
    palca…

    Zobaczymy jak się wytłuką trochę…

  10. mi się tak nie podobały, że grałem na nich brudnymi łapami, albo szmatkęw
    oleju upaćkałem i przecierałem struny. koszmar był na początku. Polecam do
    flatów akcje podwyższyć do 3mm, bo obojanie o progi średnio na nich brzmi
    przynajmniej moim zdaniem.

  11. Mam Fender flaty od tygodnia i na początku brzmiały jak cymbałki 🙂 Teraz
    jest dużo lepiej ,ale myślę że będzie jeszcze fajniej to wszystko grało
    🙂

  12. @mroku: Polecam do flatów akcje podwyższyć do 3mm, bo obojanie o progi średnio na nich brzmi przynajmniej moim zdaniem.

    W pierwszym momencie też o tym pomyślałem, ale zaraz zweryfikowałem pogląd
    i po prostu uważniej gram 😉 Jak nie trzeba to nie klekocą 😛

  13. A jak to jest z gotowaniem strun? Bo moje po 2 tygodniach straciły takie
    zarąbiste brzmienie.

Możliwość komentowania została wyłączona.