Lans 8]

Lanserska fotka z Ibanez… klika dni po jego zakupie.

Załączniki

Ocena Społeczności :


Ocena: ☆ 2.6 Głosujących: 5

Jak Ty oceniasz wpis?

Wiesz po co są te ikonki?

Wpisy są prywatnymi opiniami poszczególnych autorów.

Komentarzy: 23

  1. tak, Ty tez mozesz mi dac swoj numer :D zdecydowanie tak :D
  2. GG ? 9551826. Uprzejmie proszę o nie wysyłanie mi reklam śledzi i kociego
    żarcia.
  3. kurde jaki chetny...ja tu chcialam jakiś podryw ostry uskuteczniac a Ty tak
    od razu :D ^^
  4. Czuję się oszukany ;)
  5. dlaczegóż to zakwasie przyajcielu ulubiony mój? :D
  6. Taki podryw i to na moich oczach... :P Idę się powyżywać z perkusistą
    (albo na nim)

    Żeby nie było takiego bezczelnego offtopa- kiepska ta fota...
  7. oh jejku :D biedactwo idz idz wyzywaj się na pałkerze

    a co do foty nie znasz się...i sam jestes kiepski ;] a fota przednia:P
  8. Fota kiepska bo ryj kiepski (za mało nordycki :P) i bass też... GMRy są 100
    razy lepsze i neck-thru.
  9. nordycki, srycki...ryjek jest ok...a bas no cóz co kto lubi ja np. się teraz
    zasadzilam na Ibaneza i ogolnie wydaje mi się on być dobrym wyborem.
  10. btb 470...piątki narazie nie chce
  11. A jakiego ? Bo BTB475 wydaje się nawet sensowny... Z serii SR(aczy) powoli
    robi się klasyczna niskobudżetówka.

    PS. Zdjęcie może kiepskie - ale dobrze że nie ma w tle sprzętów Hartke
  12. Piątki są fajne. Ale do grania w Drop D / C się średnio nadają.
  13. co masz do hartke? :|
  14. To że sprzęty tej firmy które miałem okazję ogrywać, z w/w gitarą i
    SansAmpem poleciłbym co najwyżej facetowi w różowej koszulce, grającemu
    muzykę w stylu "chłopcy dla chłopców" z wysokim falsetto...

    Jednak rację mają Ci co mówią że prawdziwe urywające jaja brzmienie daje
    tylko Ampeg. Na którego trzeba będzie pozbierać / uprosić Domowników /
    ostatecznie zapracować... sad but true.
  15. no nie wiem ja swojego hartacza mam dobry rok..nawet ponad rok i cóż mogę
    powiedzieć, jest wyśmienity...a porownanie jakieś mam ogolnie do pieców
    podobnych cenowo/klasowo i jak tego hartacza kupilam w cimno to jestem bardzo
    zadowolona, poza tym uogólnianie prowadzi do ograniczania się^^ tez czytalam
    komentarze tutaj, ze Hartke zly oh i ah a jak się okazało bardzo mi pasuje ;]
  16. Ampeg nie jest podobny cenowo ani klasowo. Jest lanserski. A przez to fajny.
    Grają na nim basiści wszystkich wypisanych przez Ciebie kapel.
  17. napisalam "pieców podobnych cenowo/klasowo" a nie ampega..ogolnie stracilam
    wątek o co kaman ale dobra
  18. @schaqal: Jednak rację mają Ci co mówią że prawdziwe urywające jaja brzmienie daje tylko Ampeg.




    Tyle mądrych słów, że nie wiem od której strony czytać.

    Raczysz żartować kolego.

    pozdrawiam.


    www.myspace.com/flyingcadilac

    Dzień bez funka jest jak czerstwa grzanka.
  19. Mówię o brzmieniu do rocka/metalu.
  20. ja bym podkręcił tylko kontrast, tak to zdjęcie całkiem fajne, chociaż...
    dosyć oklepane mi się wydaje. Nie mniej nice.
  21. zdjęcie średniawe ale schaqal niczego sobie :D

    Hey! Ho! Lets go!
  22. no to już fajna fota a nie fotka.pl :P pozdrawiam szakal
  23. kto ci robił zdjęcie|??? ,nie najlepszy fotograf z niego:) troszkę za jasne
    te zdjęcie, nie uważasz??
Napisz odpowiedź