Sklep Internetowy Guitar Center

Sklep internetowy Guitar Center

Chciałbym podzielić się swoimi doświadczeniami związanymi ze sklepem internetowym Guitar Center, gdzie zamówiłem kilka produktów, za które zapłaciłem od razu, jednak po ponad miesiącu ciągle nie otrzymałem żadnej paczki.

Witam !!!

Chciałbym się podzielić z Wami moimi odczuciami, co do tego sklepu. Kupiłem
u nich parę rzeczy 16.07.2004 do dziś nie dostałem żadnej paczki, chociaż
pieniądze wpłaciłem od razu. Wysłałem maila z zapytaniem, co i jak i nic.
Dzisiaj się wkurzyłem i zadzwoniłem pod podany numer narażając się na
koszty rozmowy. I w końcu się dowiedziałem, że nie ma jednej pozycji,
którą zamówiłem i dlatego nie przesyłają paczki. Na pytanie kiedy będzie
usłyszałem, że pod koniec sierpnia. To znaczy, że jeśli bym nie
zadzwonił, to pewnie musiałbym czekać do sierpnia, aby mi paczkę
przysłali, dobre. Z ich strony żadnych przeprosin ani wytłumaczeń! Co za
sklep! Wiec nie polecam tego sklepu nikomu z Was. Jeśli tak traktują
klientów psują markę tej firmie, która jest przecież nie tylko w Polsce.
www.guitarcenter.pl/ -sklep, przed którym Was ostrzegam

Pozdrawiam

pasjo

Czy kiedykolwiek kupiłeś cokolwiek w Guitar Center?
Co kupiłeś w Guitar Center i kiedy?
Czy dostałeś już swoją kolumnę basową z Guitar Center?
Czy wpłaciłeś pieniądze za swoją kolumnę basową od razu?
Czy wysłałeś email do Guitar Center z pytaniem co i jak?
Czy kiedykolwiek zadzwoniłeś do Guitar Center z zapytaniem o swoją kolumnę basową?
Czy dowiedziałeś się, dlaczego nie dostałeś swojej kolumny basowej od Guitar Center?
Czy dostałeś przeprosiny lub wytłumaczenie od Guitar Center?
Czy jeszcze kiedykolwiek kupisz coś w Guitar Center po tym doświadczeniu?
Czy poleciłbyś ten sklep innym muzykom na zakup sprzętu basowego?

Podziel się swoją opinią

13 komentarzy

  1. no cóz…rzetelność wielu sklepów pozostawia wiele do zyczenia…Samo
    życie…

  2. Dobry motyw żeby właśnie przestrzegać innych przed tego typu zdarzeniami
    :):)

  3. Zamawiałem stamtąd combo i dostałem je bez żadnych problemów. Mogłeś
    wybrać płatne przy odbiorze, no ale szkoda tych kilku złotych. Widać się
    opłaca je poświęcić, gwoli bezpieczeństwa swojej przesyłki :}.

  4. skoro sklep internetowy nie ma systemu sprawdzającego dostępność towaru to
    trochę śmieszne… powinni ci wysłać to co mają a potem, na własny koszt,
    to czego im brakło… profesjonalizm aż kipi 🙂

  5. @Kapral: Zamawiałem stamtąd combo i dostałem je bez żadnych problemów. Mogłeś wybrać płatne przy odbiorze, no ale szkoda tych kilku złotych. Widać się opłaca je poświęcić, gwoli bezpieczeństwa swojej przesyłki :}.

    To i tak by nic nie dało, bo jak wcześniej napisałem nikt nie był łaskawy
    mnie poinformować, że nie ma wszystkich artykułów. Wiec czekałbym sobie
    dalej.

  6. @rider: chcialo ci się czekac 2 lata?

    O co ci chodzi bo nie rozumiem ?????

  7. @pasjo:

    @rider: chcialo ci się czekac 2 lata?

    O co ci chodzi bo nie rozumiem ?????

    sorki drobna pomyłka 😆

  8. ja miałem teraz dokładnie taką samą sytuację. Czekałem 2 tygodnie i w
    końcu nie wytrzymałem! wysłałem maila i się okazało, że NIE MAJĄ NA
    STANIE I MAM CZEKAĆ JAKIEŚ 20 DNI” (smiechu warte) ale się dogadałem, że
    odejmą mi to od zamówienia i prześlą resztę co mają (zobaczymy ile im to
    zajmie? 😉 )

  9. To, ze sklep sprzedaje rzeczy, których nie ma na stanie to jedno, ale podejscia
    w stylu:

    @pasjo: Dzisiaj się wkurzyłem i zadzwoniłem pod podany numer narażając się na koszty rozmowy.

    po prostu nie rozumiem.

Możliwość komentowania została wyłączona.