Pytanko:P

Hej!!! Jastem tak jakby początkującym Basistą 🙂 i tu się pojawia moje
pytanie: o co chodzi??? Oliver Riedel z Rammsteina gra używając pojedynczych
dźwięków, a ten koles z Nightwisha z zaje* brodą gra akordami… Więc, czy
akordy w basie są potrzebne i czy mogę dalej grać tym stylem co Oliver ???

Załączniki

-

Jak Ty oceniasz wpis?

Wiesz po co są te ikonki?

Wpisy są prywatnymi opiniami poszczególnych autorów.

Komentarzy: 14

  1. gupe pytanie....stary graj jak CI się podoba!
  2. No bez przesady Javny nie rob młodemu wody z mózgu wszyscy powszechnie wiedza
    ze technika jakiej uzywa Oliver jest oficjanie niedozwolona i surowo karana na
    pregieżu. Do tego papiez wyda na cibei klatwe jeśli będziesz dalej tak grał
    :lol:
  3. Dzięki JavnyMike
  4. co do kolesia z Nightwisha to jak cie zobaczy ze go nasladujesz to będzie źle
    z tobą :D
  5. ...ze się tak zapytam, niby czemu ?
  6. Właśnie czemu ??
  7. Powiedzmy ze wygląda to tak : granie pojedynczymi dzwiękami profesionalne to
    to nie jest :D akordy sa bardzo wazne poniewaz można grac solowki inne duperele
    na basie(po co grac jeden dźwięk , który prawie nic nie wnosi skoro można zagrac
    coś owiele nardziej skomplikowanego i jednoczesnie pasujacego w dany walek)
  8. grr nie zalogowalo mnie :P
  9. Ej ale strasznie robicie młyn tutaj.

    ChildOfBass - kolega prawdopodobnie miał na myśli akordy harmoniczne, tj.
    harcerskie, inaczej zwane funtami. Ten gościu z Nightwish gra riffami,
    kostką, nie są to akordy na dobrą sprawę, tylko tzw. power chordy.

    ZWYKLE partie basowe wyglądają tak, że się gra pojedyncze dźwięki jeden
    po drugim (myślę, że kolega właśnie to rozumie przez "pojedyncze
    dźwięki"), rzadziej kilka na raz. Ale na początku powinieneś skoncentrować
    się na tych "zwykłych" partiach basowych.
  10. siura - pamiętaj, że tu tak naprawdę chodzi o to żeby z twojej gitary
    (konkretniej to głośnika) wydobywała się muzyka. Nieważe czy
    przekombinowana czy prosta, najważniejsze żeby pasowało to do tego co ci w
    głowie siedzi. Gitara to instrument i narzędzie do wyrażania swojego stylu
    ;). Wiadomo, że na początku trzeba przyzwyczaić łapke do gryfu. Nauczyć się
    zmieniać tempo i równo atakować, ale na twoim miejscu bym też dużo teori
    wkuwał. Nie będziesz tego żałował i szybko zobaczysz, że gość z
    Nightwisha to leszcz :D, a przynajmniej gra jak leszcz ;).
  11. Akord zaczyna się od trzech dźwięków :D (zdwojenie w oktawie się nie liczy)
  12. Leszcz jest rybą słodkowodną z rodziny karpiowatych :D
  13. Very, kurde funny...
  14. Ok dzięki wszystkim i pozdrawiam!!!
Napisz odpowiedź