Prośba

Mam prośbę do moderatora tego działu. Czy mógłby wywalać wszystkie
„poszukiwany basista”, „basista potrzebny” itp.?? To na serio denerwuje. Ludzie
zobaczcie opis tego działu. Tu piszemy o sobie i swoich kapelach, a nie
zamieszczamy jakieś ogłoszenia (matrymonialne xD). Myślę, że ktoś o tym
pomyśli. 👿

Załączniki

-

Jak Ty oceniasz wpis?

Wiesz po co są te ikonki?

Wpisy są prywatnymi opiniami poszczególnych autorów.

Komentarzy: 20

  1. kolego igor1991, denerwuja Cie niektore posty? To spojrz na swoj najpierw :]
  2. No to się dopiero nazywa choleryk! Bez obrazy ale nie sądzę, żebyś się
    mógł w ten sposób wkupić w łaski moderatorów... Żenada:]

    A takie ogłoszenia są potrzebne i basta!
  3. @igor1991: Mam prośbę do moderatora tego działu. Czy mógłby wywalać wszystkie "poszukiwany basista", "basista potrzebny" itp.?? To na serio denerwuje. Ludzie zobaczcie opis tego działu. Tu piszemy o sobie i swoich kapelach, a nie zamieszczamy jakieś ogłoszenia (matrymonialne xD). Myślę, że ktoś o tym pomyśli. :evil:




    Wskaż mi drugą osobę, którą to denerwuje poza tobą to ci naprawdę
    pogratuluję. Takie ogłoszenia są potrzbne, bo logiczne jest, że nie zna
    się wszystkich osób grających na basach za danego miasta, a takim sposobem
    można łatwo znaleźć brakujące ogniwo w zespole :)
  4. @Jurgen: Bez obrazy ale nie sądzę, żebyś się mógł w ten sposób wkupić w łaski moderatorów... Żenada:]




    Nie mam zamiaru wkupywać się w łaski moderatorów, ale irytują mnie takie
    rzeczy. Nie lepiej stworzyc nowy dzial ??
  5. Wow...będziemy zmieniać strukturę forum, bo przeszkadza to jednej osobie i
    to w dodatku nowej na forum...Ale żebyś nie mówił, że traktujemy cię tak,
    że jesteś nowy, to mam rozwiązanie. Jest demokracja to zrób głosowanie,
    jak twój pomyśł zwycięży większością głosów to to zmienimy :) Pasi ?
  6. Ustawową więszkością 3/4 obecnych forumowiczów... :D:D
  7. Ok odpuszczam, nie chce się kłucić :)
  8. ej koleś, a znasz jarka z baru???????????????????????
  9. Dobra, bez jaj, kolega ma słuszne wątpliwości.

    Jak z Palikiem tworzyliśmy zarys tych działów, to mięliśmy coś takiego na
    myśli, jednak dział "Showcase" w praktyce stał się jednoznaczny jedynie z
    nazwy. Wcześniej był moduł ogłoszeń, ale ów moduł miał jakieś bugi i
    musiał być usunięty. Pomyślimy coś nad jego przywróceniem.
  10. Przynajmniej jedna osoba dobrze pisze. Mi nie jest potrzebne banowanie
    wszystkich tematów "nie na temat", ale zrobienie osobnego działu. :)
  11. To może zrobić dział "Nie na temat"? :)
  12. Ale do czego ci to potrzebne?(jakiś nowy fetysz czyco?) Wbijasz się na forum
    i zaraz mówisz Moderatorom co mają zrobić, żeby cię uszczęśłiwić...
    Poszukaj forum, które spełni pod tym względem twoje oczekiwania. I nie
    odpuszczę dopóki nie zmienisz zdania! Ależ ja się lubię kłócić...
    Mości Kapralu (teraz ja się trochę popłaszczę ;) ) dałeś się
    podpuścić czy jak?
  13. czemu nie jak sprawa słuszna.... trzeba się urozmaicać 8)
  14. Sprawa prosta, brak miejsca na "ogłoszenia matrymonialne", reszta to tylko
    gadanie :P

    Można by w szołkejz zrobić po prostu odzielny temat i po sprawie a tu
    jakieś rozgrywki ambicjonalne od razu ;D
  15. Jurgen ale ty ludzi irytujesz xD
  16. Zaraz dojdzie do jakiejś schizmy i powstaną dwa oddzielne fora hehehe...
  17. zrobcie po prostu temacik ogloszenia ....... tak jak wyzej kolega basista po
    fachu sugerowal i kropek _:)
  18. A ja już myślałem że znowu ktoś chce tab do Kaprysu 24....
  19. zrobcie dział "poszukiwany/ poszukiwana" :D
  20. @Kszol: A ja już myślałem że znowu ktoś chce tab do Kaprysu 24....




    :D :lol:

    btw. nie wysłałem mu w końcu tego taba.... zapomniało mi się :twisted:
Napisz odpowiedź