Dziwny dźwięk przy slapie

Dziwny-dzwiek-przy-slapie
Witam.
Jestem jeszcze początkującym i uczę się slapu ale mam taki problem że jak uderzam w strunę to oprócz dźwięku basu jest dodatkowo dźwięk jakbg struna obijała się o magnes pickupa. Nie wiem czy to wina techniki czy taniego basu (fender squier affinity p bass).
Pozdrawiam.

Czy słyszysz dziwny dźwięk przy slapie na basie?
Czy też masz problemy z wywołaniem dodatkowego dźwięku przy uderzeniu w strunę basu?
Czy uczyłeś się jak poprawnie grać slap i to może być przyczyną?
Czy uważasz, że tani bas może też wpłynąć na ten problem?
Czy masz jakieś sugestie dotyczące tego, co mogę zrobić, aby pozbyć się dodatkowego dźwięku przy slapie?
Czy zdarza Ci się, że grając na basie słyszysz odgłos, jak gdyby struna uderzała w magnes pickupa?
Czy szukasz pomocy w rozwiązaniu problemu z dodatkowym dźwiękiem w czasie grania na basie?
Czy masz jakieś doświadczenia z występowaniem takiego problemu na nowych basach?
Czy próbowałeś już rozwiązać problem samodzielnie?
Czy potrzebujesz porady, jak poprawić jakość swojego dźwięku przy uderzaniu w struny basu?

Podziel się swoją opinią
hajgerable
hajgerable
Artykuły: 0

Jeden komentarz