PACZKA NA – MONACOR SP-38/300NEO

Jako początkujący basista próbuję skonstruować swoją pierwszą paczkę basową. Wybrałem głośnik Monacor SP-38/300NEO, ale zastanawiam się, czy jest to dobry wybór w budżecie do 600zł.

PACZKA-NA-8211-MONACOR-SP-38300NEO
Witam to mój pierwszy post 🙂 Jestem początkującym basistą.. ucze sie od roku. Planuje zrobić sobie paczkę do basu. Dysponuje końcówką mocy: Gem Sound EXA-2950 ~ 1000W przy 4ohm i mostku
www.korg.megamusic.pl/p7299.836_gem_sound_exa_2950_wzmacniacz_mocy.html Zazcynam grać z kapelą i chciałbym zrobić sobie paczke Basową. Na chwile gram na 200w głośniku niskotonowym NONAME i 2 paczkach UNITRY 😉 z 89r Jezeli chodzi o obudowę poradzę sobie bo mam na koncie już kilka „dobrych konstrukcji” i WINISD nie jest mi obcy. Rozmiar pudła z grubsza bez ograniczeń. Nie lubie Bass Reflexów. Mam kłopot z doborem głośnika. Narazie wybrałem głośnik z tytułu
www.monacor.pl/produkty/sp-38-300neo budżet ok moc ok ale nie wiem jak się to sprawdzi do gitary basowej. Nie mam jeszcze ulubionego stylu.. nie klanguje (jeszcze 😉 ) Pytanie do doświadczonych czy do 600zł znajde coś lepszego…?

Czy dysponuję końcówką mocy o mocy 1000W przy 4ohm i mostku i zaczynam grać z kapelą, ale potrzebuję paczki basowej?
Czy gram na 200W głośniku niskotonowym NONAME i 2 paczkach UNITRY z 89r, ale chciałbym mieć coś lepszego do gitary basowej?
Czy mam kilka dobrych konstrukcji obudów i WINISD nie jest mi obcy, ale nie wiem jaki głośnik wybrać?
Czy chcę zrobić sobie paczkę basową, ale nie lubię Bass Reflexów?
Czy chcę zrobić sobie paczkę basową z głośnikiem z tytułu 38 300neo, ale nie wiem jak to się sprawdzi do gitary basowej?
Czy chciałbym uzyskać poradę od doświadczonych basistów w doborze głośnika do paczki basowej do 600zł?
Czy uczę się gry na basie od roku, ale nie mam jeszcze ulubionego stylu?
Czy mam końcówkę mocy Gem Sound EXA 2950, ale potrzebuję paczki basowej do gry z kapelą?