Prosba O Wycene Mayones Precision Bass

Prośba o wycenę Mayones Precision Bass

YouTube Prośba o wycenę Mayones Precision Bass
Jestem początkującym basistą (ale gram muzykę od wielu lat). Szukałem basu
i dostałem propozycję: jesionowy Precel Mayonesa z pickupami Fender Am
Vintage. Ile to jest warte? Sprzedający by chciał 3k. Jedyna „wada” to
sygnaturka właściciela na podstrunnicy. Bas gra w tym kawałku https://www.youtube.com/watch?v=V9jh0J4mSMY
Niby mógłbym kupić Fendera ale jeżeli w tym budżecie basy są takie same
jak elektryki to będę musiał przebierać i przebierać… Załączam
zdjęcie.

Czy mógłbyś mi pomóc oszacować wartość Mayones Precision Bass?
Jaki byłby Twój koszt dla wyceny tego konkretnego Mayones Precision Bass?
Czy jesteś w stanie określić wartość basu Mayones Precision Bass z pickupami Fender Am Vintage?
Myślę o zakupie basu Mayones Precision Bass, jaki jest jego przewidywany koszt?
Co myślisz o cenie 3k za bas Mayones Precision Bass z pickupami Fender Am Vintage?
Czy uważasz, że cena 3k jest odpowiednia dla basu Mayones Precision Bass z pickupami Fender Am Vintage?
Czy byłbyś w stanie oszacować wartość basu Mayones Precision Bass na podstawie opisu?
Czy mogłbyś mi pomóc w określeniu właściwej ceny za używany Mayones Precision Bass z sygnaturką właściciela na podstrunnicy?
Co myślisz o wartości basu Mayones Precision Bass z godnie opisanymi szczegółami?
Czy mógłbyś mi powiedzieć, czy cena 3k jest atrakcyjna w kontekście zakupu Mayones Precision Bass?

Podziel się swoją opinią

4 komentarze

  1. Bas Tomka, który prowadzi Maczos Bass Shop. IMO między 2000- 2500zł powinien
    pójść. Czasami są za 2500- 3000zł i nikt ich nie kupuje.

  2. Odkopuję temat. Z tego co wiem takie p-bassy Mayo zrobił w 3 egzemplarzach.
    Czy ktoś może wie coś o posiadaczach dwóch pozostałych egzemplarzy?