Presonus Inspire 1394 Wpiecie Interfejsu W Linnie Na Koncercie

[PRESONUS Inspire 1394] Wpięcie interfejsu w linnie na koncercie

Witam Jak w temacie. Czy ktoś uskuteczniał takie zabiegi ? Jako, że nie posiadam zbytnio sprzętu estradowego to przyszło mi na myśl, wzięcie lapka, podłączenie interfejsu, skorzystanie z symulatora Ampeg SVX i wyjście interfejsem na wejście linniowe miksera pana akustyka. Daje to teoretycznie sporo możliwości brzmieniowych, które wcześniej zapisze sobie w presetach, w warunkach domowych to fajnie brzmi, nie widzę też przeciwwskazań do użycia tego w większej skali czyli na estradzie, ale te rządzą się czasem swoimi prawami. Będę wdzięczny za podzielenie się swoimi doświadczeniami w tym temacie. Pozdrawiam

Czy kiedykolwiek wpięłaś interfejs [PRESONUS Inspire 1394] w linnie na koncercie?
Czy przyszło ci kiedykolwiek na myśl wzięcie lapka i podłączenia interfejsu na koncercie?
Czy korzystałaś już z symulatora Ampeg SVX i interfejsu na koncercie?
Czy zapisywałaś presety z różnymi możliwościami brzmieniowymi w domu?
Czy masz jakieś przeciwwskazania do użycia interfejsu na koncercie?
Czy wiesz, jak użyć interfejsu i symulatora Ampeg SVX na koncercie?
Czy wolisz korzystać z tradycyjnego wpinania bassa do wzmacniacza na koncercie?
Czy wiesz, jak interfejs wpłynie na brzmienie twojego basu na koncercie?
Czy masz doświadczenie w podłączaniu interfejsu na koncertach?
Czy na podstawie doświadczeń innych muzyków podjąłabyś decyzję o podłączeniu interfejsu na koncert?

Podziel się swoją opinią
lechu555
lechu555
Artykuły: 2

5 komentarzy

  1. Jeżeli nie boisz się opóźnień, to powinno zadziałać. Mnie zawsze
    wkurzało te 15ms z dowolnego interfejsu…

  2. mogę ustawić 1,5 ms opóźnienie o ile dobrze pamiętam bo nie chce mi się
    zaglądać do instrukcji, trochę procesora to zeżre

  3. Spróbuj najpierw na próbie, jeśli da radę, to da radę 🙂 Na moim
    interfejsie jest słyszalna latencja pomiędzy odsłuchem sygnału wejściowego
    a wyjściowego, ale kiedy ustawię wyłącznie sygnał wyjściowy na odsłuch
    nie zwraca się na to uwagi. Podłączysz FL Studio i możesz robić
    elektronikę na żywo 🙂 Pokombinuj oczywiście z rozmiarem bufora w ASIO,
    żeby zejść do jak najniższej latencji bez degradacji dźwięku.

  4. Właśnie o to chodzi, że nie mam gdzie przetestować tego w warunkach próby
    bo już nie mam od dawna dostępu do żadnej salki a próby odbywają się w
    domu przy pomocy właśnie interfejsu, wzmacniacza i kolumnach HI-FI – w
    warunkach pokojowych. Tam nie słychać opóźnień.

    Zbieramy się za urządzenie własnej salki prób (wielkości salonu
    przeciętnego domu) i pojawia się kolejne pytanie czy ktoś zna się na tyle,
    żeby polecić jakąś końcówkę mocy do ok 4 stów, która udźwignie mocowo
    i eksploatacyjnie nagłośnienie (głównie wokalu, ale i gitar akustycznych i
    akustycznego basu)?. Niby znam się na parametrach, ale te są często podawane
    z d*py i o nich trzeba dowiadywać się doświadczalnie.

  5. Ja bałbym się stabilności takiego rozwiązania – zgodnie z prawem Murphyego
    jeśli w domu odpalasz sprzęt 100 razy i grasz na nim 100 godzin i nic się
    nie dzieje, to pewnie w połowie koncertu wywali bluescreen 😉 Nie widziałem
    nigdy takiego rozwiązania na żywo, ale kto wie – może warto spróbować?

Możliwość komentowania została wyłączona.