Mini Bass Demo Skala 17 Piezo Magnesy

mini bass demo – skala 17″, piezo + magnesy

YouTube mini bass demo - skala 17", piezo + magnesy
Do obczajenia demo niezwykłej basoofki – Stradi miniUZbass. W tym maleństwie
mieszczą się 3 pickupy – Lace Sensor przy moście, customowe punktowe
pickupy w gryfie i piezo pod mostkiem 😀 tu wersja headless ale są też z
kluczami. co myślicie o takim sprzęciku?

https://www.youtube.com/watch?v=0ul5l2L28s4

Opinia o basie Stradi miniUZbass z 3 pickupami Lace Sensor, customowymi punktowymi pickupami i piezo pod mostkiem.
Czy warto zobaczyć demo basu Stradi miniUZbass z skalą 17 i piezo + magnesy?
Myślę, że Stradi miniUZbass jest idealnym sprzętem dla mnie jako basisty.
Jestem zainteresowany sprawdzeniem mini demo basu Stradi miniUZbass.
Czy wybrałbym wersję headless czy z kluczami Stradi miniUZbass?
Uważam, że bas Stradi miniUZbass pozwala na uzyskanie unikalnego dźwięku.
Czy planuję kupić baz Stradi miniUZbass po obejrzeniu demo?
Czy zastanawiam się, jakie byłyby moje wrażenia z grania na Stradi miniUZbass?
Uważam, że 3 pickupy Lace Sensor w basie Stradi miniUZbass to dobry wybór.
Myślę, że Stradi miniUZbass może przyciągnąć uwagę na scenie muzycznej.

Podziel się swoją opinią

30 komentarzy

  1. Brzmi trochę jak niedorobiony Pbass, poza tym nie ma w ogóle dołu. To się
    chyba tylko do ćwiczeń nadaje, jako taki „bas w podróży” :D.

  2. Najlepiej odsłuchać w słuchawkach – wtedy wszystko ładnie się klaruje. To
    tak jakby grać od 12 progu więc ogromu dołu nie będzie. Pomysł zaczął
    się rzeczywiście od basu ćwiczebnego takiego który mieści się w plecaku
    🙂

    Tu basik wykorzystany we fragmencie innego utworu a przy okazji również
    kolejna wyścigówka – Stradi F1

    https://www.youtube.com/watch?v=InItzSTYb-U

  3. Słuchałem tego na kiepskich słuchawkach w pracy, słucham tego na dobrych
    słuchawkach w domu i nadal brzmi dość płasko, w mojej skromnej ocenie. Mój
    bas powyżej 12 progu, tak i wiele basów, na których grałem, mają więcej
    „mięcha” w dole. Nie wiem, może to przetwornik, może skala – ale jak na bas
    ćwiczebny sądzę, że pomysł przedni. Tylko, że pewnie cena już nie taka
    przednia ;).

    Czym się jeszcze możesz pochwalić?

  4. To nie jest nowa idea … Zobacz tutaj :

    https://www.youtube.com/watch?v=-5G_QnjGJwI

    Wiadomo , ze normalny bas będzie miał więcej miecha poniewaz geometria i masa
    calosci jest inna. Mysle , ze traktowanie tego instrumentu jako basa nie ma
    sensu , jest to po prostu nowy instrument.

    Na stronie kolegi Stradiego widac fascynacje Ritterem , wiele rozwiazan i
    pomyslow zapozyczonych bezposrednio od tego fantastycznego lutnika…

  5. Śmieszny :)W podróż faktycznie idealna sprawa, ale na scenę bym takiego
    maleństwa nie wziął.

  6. @Zenek_Spawacz:

    Wiadomo , ze normalny bas będzie miał więcej miecha poniewaz geometria i masa calosci jest inna. Mysle , ze traktowanie tego instrumentu jako basa nie ma sensu , jest to po prostu nowy instrument.

    Lepiej bym tego nie ujął.. w zasadzie zaintrygował mnie szum wokół
    guitalele i to że nie traktuje się tego instrumentu jako gitary czy ukulele
    tylko..guitalele, stąd też chęć nadania instrumentowi ćwiczebnemu
    możliwości w pełni utylitarnego instrumentu.

    Rittera bardzo cenię, między innymi za doskonały zmysł estetyczny i
    techniczny. Ważną inspirację stanowią również Marleaux, czy Carl
    Thompson, jednak to tylko inspiracje, które zawsze będzie widać gdzieś w
    moje pracy ale staram się iść w swoją stronę..

  7. Nie przeładowuj tej nowej stronki Flashem, to już jest passe ;P.

    Ciekawe pomysły, te podstrunnice przez cały instrument wyglądają dość
    magicznie, ale jakoś tak nieproporcjonalnie momentami wygląda górny róg do
    dolnego :P.

  8. Hehe jest racja w tym co piszesz – trzeba jednak jakoś kompensować brak
    dolnego rogu w kwestii wyważenia całego instrumentu. W nowych projektach
    będzie to jednak rozwiązane nieco inaczej dzięki czemu te proporcje będą
    korzystniejsze

  9. Widac u Stradiego dbalosc o detal , o wykonczenie to duzy plus. Ale teraz kiedy
    dokladniej przejrzalem stronke i modele , , które sa tam oferowane , widze zbyt
    wiele zapozyczen od Rittera właśnie.

    Z tym powinienes coś zrobić Stradi. Zaczynajac od formy instrumentu (tego w
    avatarze chociazby) , poprzez forme glowki , rozwiazanie pokrywy elektroniki ,
    konczac na tej podstrunnicy do mostka , wszystko to mozesz znaleźć u Rittera
    (ok , Pagelli z Marleuxem tez zrobili taka podstrunnice ). Jezeli będziesz
    chcial wyjsc na szersze wody , nadmierne podobienstwo obroci się przeciwko
    Tobie. Tylko w pelni oryginalne konstrukcje maja szanse powodzenia.

    Szkoda , ze nie mam facebooka i nie mogę zobaczyc nowych modeli…

  10. Niedługo szerzej zaprezentuje nowe konstrukcje również na łamach forum.
    Szczęśliwie odchodzę w nich od wspomnianych przez ciebie nawiązań.
    Pozostaje jednak przy długiej podstrunnicy – było to od zawsze doskonałe
    nawiązanie do moich wcześniejszych konstrukcji elektrycznych kontrabasów. W
    każdym razie dziękuje za wszelkie wyrazy uznania i krytyki – potrzebuję do
    rozwoju zarówno jednych jak i drugich 😉

  11. @Kapral: Masz jakieś ulubione drewno, z którego robisz, czy robisz ze wszystkiego? 🙂

    Używam wielu gatunków ale najchętniej jawor falisty, mahoń afrykański,
    jesion i topolę czeczot – to są główne gatunki na których pracuję. Bardzo
    lubię czarny dąb – jest niezwykle elegancki i rzadki ale daje super brzmienie
    i feeling przy olejowym wykończeniu..

  12. @Kapral: A robisz tylko olejowe wykończenia?

    Nie, stosuje różne wykończenia w zależności przede wszystkim od użytego
    drewna i założonego designu. Jednakże lubię olej tungowy za feeling drewna
    oraz za to że ten rodzaj wykończenia zdecydowanie mniej ogranicza rezonans
    drewna niż zdecydowana większość lakierów – to zagadnienie jest bardziej
    znane w lutnictwie klasycznym ale nie pozostaje bez znaczenia w kwestii
    instrumentów elektrycznych

  13. No właśnie pytam, bo spotkałem się z opiniią, że instrumenty rezonują
    jednak lepiej z lakierem.

  14. Większość produkowanych obecnie instrumentów ma dosyć grube powłoki
    lakiernicze między innymi ze względu na mniejsze ryzyko przeszlifowania
    lakieru w procesie polerowania, czy też konieczność zalania lakierem porów
    drewna – taka sztywna powłoka grubości nawet 1-1,5mm potrafi skutecznie
    ograniczyć możliwości rezonansowe instrumentu. Od stuleci lutnicy głowili
    się jak nie zepsuć brzmienia doskonałych skrzypiec właśnie zbyt sztywnym
    czy zbyt grubym lakierem – recepty lakierów były zatem najpilniej
    strzeżonymi przez nich tajemnicami. Olej nie jest oczywiście panaceum – nie
    nadaje się do wykończenia niektórych gatunków drewna i wymaga większej
    uwagi w pielęgnacji instrumentu ale z pewnością nie wpływa negatywnie na
    brzmienie – wsiąka w drewno na niedużą głębokość nie tworząc sztywnej
    powłoki ograniczającej rezonans.

  15. No właśnie pytam, bo Użytkownik Alfik (Błażej Domański, realizator
    nagrań z Studio 7 z Piaseczna – niestety, udziela się u nas bardzo rzadko)
    jest wielkim zwolennikiem lakierów, ale jakichś tam konkretnych (nie
    pamiętam jakich), fenderowskich, bo mówi, że najlepiej się sprawdzają w
    kontekście rezonowania instrumentu – zastanawia mnie Twoja opinia na ten
    temat.

  16. Prawdopodobnie chodzi o lakiery nitrocelulozwe – mają doskonałą
    elastyczność i kładzie się je dosyć cienko wtedy rzeczywiście rezonans
    jest znacznie lepszy niż przy poliuretanach czy poliestrach, są jednak
    kłopotliwe w użyciu – są suche w dotyku dosyć szybko ale ostateczne
    wyschnięcie lakieru to kwestia tygodni jeśli nie miesięcy.. w porównaniu do
    poliestru czy poliuretanu które w skrajnych przypadkach (utwardzanie UV)
    potrzebują na to kilku minut, lakier nitro jest po prostu ekonomicznie
    nieopłacalny i kłopotliwy dla producentów..

  17. Minęło trochę czasu ale słowa dotrzymuję i zamieszczam zdjęcia nowych
    instrumentów

    Tu mój klasyczny design na pickupach Fender Super 55 – dębowy top jesionowy
    spód i gryf z jesionu falistego – mega sound!

    http://www.scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t1.0-9/10536921_924477430912481_8263403331564633846_n.jpg?oh=fc0f2fdae9709c57d320bd67b48369f4&oe=5444D2F5

    Tu fretless kt óry stylem i brzmieniem bezsprzecznie nawiązuje do
    kontrabasu..mój ukochany design…gryf z grabu wyposarzony w rurki z włókna
    węglowego, korpus z dębu i orzecha..

    http://www.scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/t1.0-9/10489983_903435586349999_8180041045846169007_n.jpg

    Pod tym linkiem zdjęcie mojego ostatniego Ultralight’a czyli basówki
    wyposarzonej w piezo i pickup Delano Thextender gryf wyposarzony w carbonowe
    rurki a waga..zaledwie 2,7 kg!

    http://www.fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/t1.0-9/1959627_817200688306823_152348640_n.jpg

    Poniżej link do zdjęcia wyścigowej piątki z niesamowitym topem z topoli
    czeczoty w niebieskim marmurowym wykończeniu – brzmienie tego basu
    rozwala…

    http://www.scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/10406926_321083148043276_8248534675880968913_n.jpg?oh=500507308d8c7ff8005d0d50b306804b&oe=54489FA9

    Na koniec fotka najnowszego projektu kontrabasu z doskonałym dynamicznym
    pickupem elektretowym mojej konstrukcji – rozwala każde piezo dostępne
    na rynku..

    http://www.fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/t1.0-9/p480x480/10150712_847093028650922_8540251733515014850_n.jpg

  18. Gdzie Kolego rezydujesz? Można wpaść i obejrzeć te basiki własnymi oczami,
    rękami? 🙂

  19. Oczywiście serdecznie zapraszam – rezyduję w Juliszewie pod Płockiem – nieco
    w stronę Warszawy

  20. Jak dla mnie to wszystkie instrumenty wyglądem powalają. Też Ciekaw jestem
    jak brzmią, ale do Płocka mi troszkę za daleko.

    No i jak z ceną takich słodkości?

  21. Postaram się zorganizować jakieś dema instrumentów które jeszcze mam –
    większość z przedstawionych jest już w rękach szczęśliwych muzyków

  22. Powiem tylko tyle że Wasze instrumenty wyglądają naprawdę niebanalnie !
    Domyślam się też że próg cenowy będzie dla mnie jak i wielu przeszkodą 🙂

  23. @stagnacja: Domyślam się też że próg cenowy będzie dla mnie jak i wielu przeszkodą 🙂

    Mnie to również zastanawia – można poznać orientacyjną cenę takie np.
    fretlessa?

Możliwość komentowania została wyłączona.