SIEMA BASISCI

siemka, jestem Bartosz 😉 mam (prawie) 20 lat i na stale mieszkam w Krakowie
(os. Podwawelskie). Jestem niespelnionym socjologiem, gdyz owe studia rzucilem
w marcu tego roku. Zapieprzam w sklepie Athlete’s Foot. Basoofke przegladam
praktycznie codziennie od dluzszego czasu ale dopiero ostatnio doszedlem do
wniosku ze pasowaloby się zalogowac 🙂 Niestety nie posiadam aparatu i nie
mogę zalaczyc zdjec swojego sprzętu. Obecnie szaleje na Epiphonie
Thunderbird’zie z serii GOTH ktorego zawsze mam na jajach 😛 jest to moje
drugie wiosło. Nie potrafie się okreslic jak dlugo gram na gitarze, teraz
miałem pol roku przerwe ze wzgledow finansowych. Natura obdarzyla mnie
kalectwem w postaci malych dloni 🙂 Uwielbiam piwo i swoj wielki brzuch. Moje
zainteresowanie – diably, wymioty szatana, rockowe jeki, melodyjny metal core,
punkowa brawure a czasem to nawet Krzysia Krawczyka poslucham hah 😀 pozdrawiam
wszystkich !!!!!!!!!

Załączniki

-

Jak Ty oceniasz wpis?

Wiesz po co są te ikonki?

Wpisy są prywatnymi opiniami poszczególnych autorów.

Komentarzy: 19

  1. Witam Bartoszu :)
  2. Witam, też mam małe łapy ;)

    Poza tym basiści i basistki :P
  3. siemano :)
  4. Witam, witam...
  5. Witam imiennika :D
  6. @judasz: Zapieprzam w sklepie Athletes Foot.




    lol big lol! powiedz mi jeszcze ze buty sprzedajecie to padne :D :D

    pewnie niektorzy zastanawiaja się o co mi chodzi... otoz:

    @słownik:

    athletes foot (n) - Med. grzybica stóp (f)

    witaj Bartoszu z Krakowa, fajna masz prace :D

    ___________________

    www.gno.com.pl
  7. No bo to jest sklep z butami itp. chyba ;p
  8. w kazdym razie bardzo zachecajaca ta nazwa :D

    __________________

    www.gno.com.pl
  9. Ej Judasz, ty się przecież powiesiłeś na suchej gałęzi.
  10. Tylko ze on może mieć tak na imie ;p Hah Jonasza tez kiedyś znałem ;p
  11. Witaj. Ave Satan ZŁOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :DDDDDDDDDD
  12. nitrogliceryna wiesz jaki polew maja z tego anglicy? sciagaja buty i pokazujac
    stopy przed sklepem i palec na logo haha
  13. Witaj zbłąkany wędrowcze
  14. McGregor, zmartwychwstalem by zginac ponownie ;-)
  15. heheh, nie dziwie się anglikom :D chyba tez do was kiedyś wpadne ;)

    _________________

    www.gno.com.pl
  16. Nie łapię tego... przecież to amerykańska firma jest... wiedzieli co
    robią.
  17. może uwazaja nas za idiotow? :D wiekszosc polakow pewnie i tak nie zwraca uwagi
    na znaczenie tej nazwy albo bierze ja za "stope sportowca"...

    _________________

    www.gno.com.pl
  18. Siema :)
  19. Witam :D

    -----------------------------------------------------------

    The world I love

    The tears I drop

    To be part of

    The wave cant stop

    Ever wonder if its all for you
Napisz odpowiedź