Jakie Przetworniki 2

Jakie przetworniki

Mam do Was pytanie. Postanowiłem wymienic pickupy w moim Squierze japan
’93. Obecnie mam założone mece aktywne. Proszę o poradę co najlepiej
będzie tam wsadzić. Cena do 500zł. Sam nie wiem czemu ale cholernie podoba
mi się dźwięk basu z kapeli Blink 182. Właśnie do tego brzmienia chciałbym
się zbliżyć jako że gram muzę oscylującą wokół pop punka(szeroko
pojętego) a taki dźwięk jest tam najlepszy. Słyszałem dobre opinie o SPB 3,
poradźcie coś sensownego bo jestem totalnie zielony w temacie pickapów.

Jakie pickupy polecacie do mojego Squiera japan 93, żeby uzyskać dźwięk basu z Blink 182?
Jaki model pickupów najlepiej będzie pasował do mojego basu, mając na uwadze cenę do 500 zł?
Czy ktoś mógłby mi doradzić, jakie pickupy powinienem zamontować w moim Squierze japan 93, żeby uzyskać brzmienie basu z Blink 182?
Co sądzicie o pickupie SPB 3, czy to dobra opcja dla mojego basu?
Jaki typ pickupów polecalibyście do muzycznej stylistyki oscylującej wokół pop punka?
Czy ktoś z Was ma doświadczenie w wymianie pickupów w basie i mógłby mi podpowiedzieć, co będzie dla mnie najlepsze?
Które pickupy najlepiej oddadzą brzmienie basu z Blink 182, a jednocześnie zmieszczą się w moim budżecie do 500 zł?
Czy jest jakiś pickup w cenie do 500 zł, który znacznie poprawiłby brzmienie mojego basu?
Jakie firmy oferują dobre pickupy do basu, które przepuszczają brzmienie podobne do Blink 182?
Czy wymiana pickupów w moim Squierze japan 93 wpłynie znacznie na brzmienie basu i w jakim kierunku?

Podziel się swoją opinią

2 komentarze

  1. Brzmienie nie zalezy tylko od przetwornikow wplywa na to wiele wiele rzeczy
    nawet sposob grania kostka ale na pewno basista gra na Fenderze , który daje tak
    jasne agresywne brzmienie

    MARK HOPPUSS BASS SETUP:

    Bass guitar:

    Fender Jazz Bass®, Fender Precision Bass®, Mark Hoppus Bass: Jazz Bass body
    with Precision Bass neck and single Seymour Duncan® Basslines Quarter Pound P