Problem z mostkiem.

Witam! Jestem początkującym basistą, zakupiłem używany bas „Orlik” firmy „Defil”. Wszystko było fajnie, miło się na nim ćwiczyło do dzisiaj. Odłożyłem gitarę na 10 minut, po czym podczas ćwiczeń stwierdziłem, że gitara zaczęła brzęczeć na 5-8 progu (każda struna), niby nie przeszkadzało, ale 20 minut wcześniej nie brzęczało. Postanowiłem założyć jeszcze raz struny, aby się upewnić że są prawidłowo nawinięte … no i z braku wiedzy o mojej gitarze nie zauważyłem, że mostek nie był przymocowany do korpusu … Oczywiście zmienił swoje położenie. Teraz takie pytanie: jak poprawnie ustalić pozycję mostku na korpusie? Próbowałem go ustawić, ale jest tylko gorzej, struny albo jeszcze bardziej brzęczą, albo nie mogę ich dobrze nastroić… Z góry dziękuję za pomoc.

Jak sobie poradzić z problemem mostka na moim basie, który zaczął brzęczeć po odłożeniu go na 10 minut?
Co zrobić, gdy mostek na moim basie się przesunął i teraz struny brzęczą?
Czy ktoś może mi pomóc ustawić pozycję mostka na moim basie, który przesunął się po ponownym założeniu strun?
Jak naprawić problem z mostkiem na moim basie, który był źle przypięty i przesunął się?
Co robić, gdy mostek na moim basie jest źle ustawiony i struny brzęczą lub nie da się ich dobrze nastroić?
Czy ktoś zna sposób na naprawę mostka na moim basie, który przesunął się i spowodował, że struny brzęczą?
Jak ustawić pozycję mostka na moim basie, który przesunął się po zmianie strun i teraz struny brzęczą?
Jak mogę naprawić problem z mostkiem na moim basie, który jest źle przypięty i spowodował brzęczenie strun?
Czy ktoś może mi pomóc ustawić mostek na moim basie, który przesunął się i spowodował brzęczenie strun?
Co zrobić, gdy mostek na moim basie nie jest dobrze ustawiony i struny brzęczą po zmianie strun?

Podziel się swoją opinią

2 komentarze

  1. Od 12 progu do siodełka jest taka sama odległość jak od 12 progu do punktu
    oparcia strun na mostku 😉