Dodatkowy przetwornik PBass[mostkowy] w Ibanezie Blazerze ? czy to ma sens

Dzieńdobry.

miał ktoś do czynienia z double PBass ? mam fenderowski pickup do tego
oryginalny blazerowski z porównywalnym a nawet zdaniem moim i lutnika z
guitar-zone lekko lepszej czytelności niż Fender… i se myśle niee… do
Kanii mam niedaleko. mam w ręku pickup Fendera i cholerne kłopot by kupić
drugie leworęczne wiosło( mnie interesują stare jazzy MIJ). Dodam że Blazer
jest w rewelacyjnej kondycji(to zdanie kilku ludzi i lutników)

Wiem że błażej Domański ma podwójne P. tylko ja nie mam z nim kontaktu a w
ogóle macie link z jego bassami gdzie był ten zielony 2P ? szukałem

Czy warto zainstalować dodatkowy pickup PBass bridge w mojej Ibanez Blazer?
Czy ktoś miał doświadczenia z double PBass?
Jakie macie doświadczenia ze stratocasterowskimi pickupami Fendera?
Czy myślicie, że warto kupować leworęczną gitarę basową w Kanii?
Czy ktoś wie, gdzie znajdę linki do basów Błażeja Domańskiego, w tym zielonego 2P?
Jakie macie zdanie na temat porównania pickupów między Fenderem a oryginalnym Blazerowym?
Czy ktoś miał szansę zagrać na basie jazzy MIJ?
Czy Blazer w rewelacyjnej kondycji jest warty swojej ceny?
Czy myśleliście o zmianie pickupa na swoim basie?
Czy ktoś miał już styczność z lutnikiem z guitar zone?

Podziel się swoją opinią

18 komentarzy

  1. Szkoda niszczyć i przerabiać dobry bas, co nie zmienia faktu, że brzmienie
    mogłoby być ciekawe 😛

  2. Rozmyślałem dzisiaj nad programem symulującym wszelkie kombinacje drewna i
    pickupów. Tu takie coś by się przydało. Można by było eksperymentować i
    szukać swojego ulubionego brzmienia 😀

  3. Ono by mogło co najwyżej miksować próbki, chyba, że masz na myśli jakieś
    syntetyczne cyfrowe dziwactwo w stylu instrumentów Line6 😀

  4. Był jakiś ponoć dobry syntezator basu, taki co to nawet dynamikę i
    wszystkie dźwięki poboczne (stuki,puki,slidey) uwzględniał. I o ile się
    nie mylę on miał możliwość regulacji umiejscowienia pickupu…więcej
    niestety nie pamiętam

  5. heh no może faktycznie… lepiej zaoszczędzę sobie ryzyka nieodwracalnej
    operacji i poszukam za jakimś jazzem Tokaiem ect.

  6. Mam w miejscu gdzie uczę gry na basie na stałe Vintagea z dwoma preclami. W
    sumie nie ma szału pod mostkiem. Dziwnie to brzmi, nie widzę zastosowania w
    kapeli dla takiej barwy, na dwóch pickupach jest ok, brzmienie się wyrównuje
    w porównaniu do samego splita pod gryfem, ale i tak ciekawiej i sensowniej
    brzmi na samym gryfowym.

    Pytanie – czy jest sens?

    Moja odpowiedź – nie ma sensu robić tego celowo,
    wykorzystać można jak się zastanie.

  7. Ja widziałem na eBayu VOXa, który miał jednego splita, jeszcze bliżej
    mostka, niż w „słodkim punkcie MusicMana”, ale ogólnie bardzo StingRaya
    przypominał.

    Miał główkę jak to Vox (trójkątna, 4+0), korpus jak Blazer, maskownicę
    jak Ray i pickup jak precel, a do tego aktywny preamp z boostem góry i
    dołu.

    Jezu, jakie to było fajnie wiosło, trochę żałuję, że nie miałem szans
    go ograć.

    Oto foto:

    http://www.img827.imageshack.us/img827/7559/voxd.jpg

Możliwość komentowania została wyłączona.