naglosnienie paczki bez wejscia liniowego

witam uzywam paczki behringera bxl900 ( 90 wat ) niestety nie posiada ona
wejscia liniowego na male koncerty sadze ze da rade a co z duzymi koncertami ?
czy podpiecie przez wyjscie sluchawkowe do naglosnienia da rade? nie zawsze
dysponuja w mikrofony do naglasniania i tu jest problem jakieś rady ?

Czy jako basista używasz kolumny basowej Behringera BXL900?
Czy Twoja kolumna basowa Behringera BXL900 ma wejście liniowe?
Jak sobie radzisz z nagłośnieniem kolumny basowej bez wejścia liniowego na małych koncertach?
Czy sądzisz, że kolumna basowa Behringera BXL900 poradzi sobie na dużych koncertach?
Czy podłączenie kolumny basowej przez wyjście słuchawkowe do nagłośnienia będzie wystarczające?
Czy zawsze masz do dyspozycji mikrofony do nagłaśniania, gdy jest tego potrzeba?
Czy masz jakieś rady dotyczące nagłośnienia kolumny basowej bez wejścia liniowego?
Czy wiesz, jakie rozwiązania są najlepsze w przypadku kolumny basowej bez wejścia liniowego?
Czy spotkałeś się z takim problemem i udało Ci się go rozwiązać?
Czy potrzebujesz pomocy w nagłośnieniu kolumny basowej bez wejścia liniowego?

Podziel się swoją opinią

6 komentarzy

  1. Szperałem trochę po necie i za c*uja nie mogę znaleźć takiej paczki 🙁 Widze
    tylko combo bxl900, więc mniemam, że o tym właśnie rozmowa 😛

    No i wątpie w to czy chodzi Ci o wejście liniowe, bo to by się mijało z
    celem! Co? podłączył być reszte instrumentów pod ten 90 watowy wzmacniacz?
    LOL

    No więc drugie moje mniemanie jest takie, iż chodzi Ci o wyjęcie liniowe, a
    nie wejście 😛

    No więc myślę, że jak dasz sygnał z wyjścia słuchawkowego na konsolete,
    to będzie ok – już akustyk zrobi z tym co trzeba… Ale ja się nie znam
    jakoś super… pozdrawiam.

  2. Chyba kurde WYJŚCIE.

    To po pierwsze – po drugie – paczek nigdy nie nagłaśnia się przez wyjścia
    liniowe, bo zwykle takich nie mają.

    Po trzecie – wyjścia liniowe mają czasami wzmacniacze, ale często ich nie
    mają. Wyjście słuchawkowe niby jest jakimś rozwiązaniem, ale nie wiem, czy
    nie będzie podawało za słabego sygnału. Akustycy lubią też sygnał
    symetryczny, który idzie w konsoletę, więc moja porada: zakup DI-Box, albo
    jakiś preamp, który oferuje tą funkcję 🙂 (np. EBS MicroBass II ;D).

  3. Kapralu jak ktoś kupuje Behringera to wątpie aby wydał tyle kasy na preamp
    EBSa 😉 ale ja się nieznam.

    Elvilu na każdym porządnym koncercie mają zapas mikrofonów. Każda
    szanująca się firma zajmująca się nagłośnieniem, na duży koncert
    przywożą w pi*** sprzętu,a mikrofonów z reguły nie brakuje 😉
    Bynajmniej ja się z tym niespotkałem.

  4. Innolenrch – nawet nie wiesz, jak bardzo się mylisz. Po pierwsze – rzadko
    kiedy ludzie grają koncerty na dużych scenach, gdzie nagłośnienie
    obsługuje osobna firma.

    Zwykle jest to jakiś nagłośnieniowiec na usługach klubu, który nie
    ma
    mnóstwa mikrofonów, tylko konsoletę.

    Po drugie – w klubie rzadko kiedy kto zapewni Ci nawet odsłuch, więc fajnie
    jest mieć trochę więcej niż 90 watt Behringera 🙂

  5. Z tym, że dobrze mieć coś większego od 90 watowego Behringera to się
    zgadzam, ale Elvil pisał, że na duże koncerty potrzebne Mu puszczenie basa
    na przody, a dla mnie duży koncert=plener bo do knajpy 90 wat w najgorszym
    wypadku wystarczy (jeśli nie jest to jakiś wielki lokal… Ale ja się nie
    znam 😀 ja tam tylko sprzątam 😉

  6. no tak racja mialo być wyjscie oraz combo a nie paczka ( tak to jest jak się
    pisze co innego a mysli o czyms innym) sorki za moja pomylke , dziekuje za rady
    a z tenszych peampow coś polecicie ?

Możliwość komentowania została wyłączona.