Nagłośnienie na warsztaty

pytanie czy sprzęt

Allen & Heath ZED-24

ADS LX-1400

Sennheiser E935

jest dobry ??

potrzebuję mixera, końcówki i mikrofonu.

Końcówka ADS’a wiem że jest dobra. wszystko musi być nowe ze sklepu.

sprzęt ten ma być użytkowany do warsztatów wokalnych/klawiszowych a także
na próbach czyli nagłośnienie wokalu i klawisza. Na koncerty też się nada
? takie klubowe.

Załączniki

-

Jak Ty oceniasz wpis?

Wiesz po co są te ikonki?

Wpisy są prywatnymi opiniami poszczególnych autorów.

Komentarzy: 9

  1. Moze być ale ja bym wolal ten mikser
    www.thomann.de/pl/allenheath_pa12_mixer.htm

    ma bardziej rozbudowany EQ oraz dobry bajer na monitoring w postaci równiez
    parametrycznego EQ.

    Koncówki mocy moga być ADS.

    Mikrofony powinny być dwa jeden dynamik i jeden pojemnosciowy myślę ze klasyka
    shure SM albo Beta.

    A co do nagłośnien koncertów to sparwa jest skomplikowana i tu potrzeba dużo
    różnorodnego sprzętu o czym pewnie masz pewne pojecie skoro się za to
    zabierasz.

    Pamietaj, ze ten mikser z 8 preampami mic to takie absolutne minimum do
    naglośnien live.

    Potrzeba więcej wejsc np żeby naglosnic perkusje i cala reszte...
  2. tylko 12 kanałów, trochę to mało. mikrofon chcemy jeden bo reszta nie musi
    być super ważne żeby wokalistka miała ten jeden najlepszy a patrząc na
    klasyki sm58 to ten chyba jest lepszy nawet ? jeśli nam nie potrzeba dwóch ?
    co do koncertu to wiem że trzeba dużo różnorodnego sprzętu. Muszę jeszcze
    o di-boxach pomyśleć. Ja się nie zabieram za to tylko pomagam bo
    organizujemy ze znajomą warsztaty (wokal, gita, perka, bas, klawisze)
    później chcemy koncert zakończeniowy zrobić kolumny będą ale potrzebujemy
    mic, mix, i końcówkę (kable i pierdoły). Ile di-boxów potrzeba ? 3-4
    powinny strczyć chyba co ? do tego jakieś kable... f*ck będzie ponad budżet
    :/
  3. Nom. Napisalem, ze taki mikserek to takie minimum. Mozesz wziasc wiekszy. Z
    tego co wyczytalem to zed nie jest za specjalny, ale znacznie lepszy od
    budżetowych soundcraftów ogólnie zed to nizsza pólka AH.

    Nie wiem zabardzo o co Ci chodzi z tą ilościa di-boxów, ale di-box jest to
    urzadzenie które zmienia sygnal niesymatryczny (wyjscia jack) na symetryczny
    (wejscia XLR).

    Zazwyczaj di-boxy sa wbudowane w piece basowe, a cała reszte nagłasnia się
    mikrofonami ew. klawisze poprzez niesymetryczne wejscia jack (w kanal stereo
    miksera).

    Ja mam tylko jeden di-box w swoim wyposażeniu - bo też nagłasniam koncerty
    od paru lat :) i powiem, ze parę razy tylko go używałem jak były piece
    basowe bez DI - teraz zazwyczaj młodzież ma dobry sprzet :)

    Niestety kaski potrzeba dużo bo ten sprzet kosztuje ... ja swój system co się
    dało zrobiłem sam ale 10tys i tak trzeba było wyłożyć... żeby było to w
    mare brzmiące koniecznie z aktywnym podziałem dół-górka dla sal/imprez
    powyzej 100 osób.

    Mikrofon dla wokalistek dobrze sprawdzał mi się shure beta57a bardzo dobrze
    brzmiał w górce - bił na głowe sm58, a pojemnik przydał by się na
    warsztaty bo jest bardziej "dokładny" lepiej zbiera i ciężej na nim ukryć
    błędy wokalne :)

    Kable polecam zakupić długie mi świetnie sparwdzaja się 10m XLR-XLR czasem
    na małych sztukach można obejśc się bez rozwijania pyty :)
  4. czyli jeden di-box, ok

    no my mamy niestety 5000K do wydania po odliczeniu Vat-u

    beta57a mówisz, no shury znam w miarę dobrze a sennheisera tak tylko znam że
    wiem co to za firma i że dobra. możesz mi coś powiedziec o nich ? w
    internecie nie chce czytać bo jest sporo błędów poza tym szukałem i mało
    opinii tym bardziej konstruktywnych.

    co możesz powiedzieć o beta 58a ?

    co do mixera to w tej cenie allena co można dostać dobrego jeszcze ale z 20+
    kanałami ?? nowe sklepowe ofkors
  5. A nie możecie u niemca kupować sprzet? np thomann? Jest znacznie taniej.

    beta57a uzywam do wokalu i gitar na kanale clean ew lekkie przestery. Ogólnie
    dośc uniwersalny mikrofon.

    Do ciezszych brzmien lepiej mi podchodzi sm57 bo nie ma tyle "siary" co ta
    beta.

    Co tu więcej powiedzieć? Zadowolony jestem z neigo :)

    Zenków nie znam za bardzo gram na shure a z tanszych mam superlux.

    SM58 jest lepszy do wokali męskich jest bardziej "zmulony" od tej bety ale jak
    się go dobrze wykreci bardzo słusznie oddaje wokal noi jest pancerny dość
    :)

    Poczytaj sobie na forum estradowiec jest dzial o mikrofonach i mikserach
    ogólnie pomocne forum pro audio.

    Z mikserów można tez pomyslec nad tym
    www.thomann.de/pl/mackie_cfx_16_mk_ii.htm

    Mi osobiscie bardziej podchodza angielskie mixery alieny i soundcrafty. Sam
    uzywam spiryta live stary model, ale ma podwójny parametryk i to naparwde
    bardzo pomocna rzecz dlatego polecałem AH model PA.
  6. właśnie czytałem jakieś forum i przeczytałem że SM-y już nie są tak
    dobre jak parenaście lat temu i to ponoć kolosalna różnica w brzmieniu,
    beta już nie tak bardzo. i kurcze ciągle nie ma żadnych informacji o
    sennheiserach a mają szersze pasmo 40Hz-18KHz, ale ja lubię liczby i
    bajer.

    Który shure wg. Ciebie będzie najlepszy, wokalistka młoda 17 lat, śpiewa
    rock. głównie pod nią chcemy kupić bo ona będzie śpiewać na tym na
    próbach i koncertach.
  7. Moje zdanie już znasz co do majków. Załóż konto i napisz posta na
    estradowcu na pewno sporo się dodatkowo dowiesz.

    Niestety w przypadku shure jest problem z podróbkami dlatego te nowe sa
    słabsze od starych...

    www.estradowiec.pl/forum/viewforum.php?f=8

    Kupno bezposrednio u dystrybutora, a nie z neta pozwoli Ci ominac problem. To
    samo tyczy się sklepów nie zawsze maja te majki pewne. Ogólnie bardzo ciezko
    jest odróżnić podróbke.
  8. ok zdecydowałem się na zestaw z zenkiem i ADS ale mixer AH PA12.

    Forum estradowca pomocne było. Dzięki.

    z tymi podróbkami to jest problem ogólny w majkach chyba ?
  9. Podrabia się głównie te majki, które dobrze się sprzedają i zazwyczaj jest
    to właśnie shure.
Napisz odpowiedź