Sprzęt kupiony przez internet a gwarancja

Witam!

Jakie macie doświadczenia z odsyłaniem do naprawy zakupionego sprzętu np
wzmacniacze czy comba a będącego jeszcze na gwarancji w sklepie
internetowym?

Jak wygląda cała procedura?

Weźmy taki sklep np maczoss

Pozdrawiam

Jakie są moje doświadczenia z odsyłaniem do naprawy sprzętu kupionego przez internet?
Co powinienem zrobić, jeśli zakupiony sprzęt potrzebuje naprawy, a jest jeszcze na gwarancji?
Czy kiedykolwiek musiałem odesłać zakupiony przez internet sprzęt do naprawy?
Co robić, gdy wzmacniacz lub combo zakupione przez internet potrzebuje naprawy, a jest na gwarancji?
Jak wygląda cała procedura odsyłania sprzętu do naprawy w sklepie internetowym?
Jaka jest moja opinia na temat odsyłania sprzętu do naprawy w sklepie internetowym, takim jak Maczoss?
Czy musiałem kiedykolwiek skorzystać z gwarancji na zakupiony przeze mnie przez internet sprzęt?
Jakie kroki powinienem podjąć, aby skorzystać z gwarancji na kupiony przez internet sprzęt?
Czy parka ever szła do naprawy sprzętu kupionego przez internet, będącego jeszcze na gwarancji?
Który sklep internetowy oferuje najlepszą procedurę odsyłania sprzętu do naprawy?

Podziel się swoją opinią
nikoniarz_mb
nikoniarz_mb
Artykuły: 0

2 komentarze

  1. Procedura wygląda tak, że wysyłasz im zepsuty z kartą gwarancyjną i opisem
    uszkodzenia a oni Ci odsyłają naprawiony. U Maczosa to wygląda jeszcze
    ładniej, bo Maczos stawia na jakość!

  2. W guitar-center kupiłem kiedyś multiefekt zooma. Coś niedziałało,
    wysłałem jednego maila, że jest problem. Następnego dnia informacja
    „wysyłamy kuriera”. Sprzęt odebrał, trochę czasu minęło, odesłano nowy
    egzemplarz, poprzedni okazał się mieć jakąś wadę fabryczną.

Możliwość komentowania została wyłączona.