Ibanez SR506 vs Spector Legend 6 vs Dean Edge Q6. Jakie są wasze opinie?

Jako, że wyrobilem sobie swój własny styl gry 4ro strunowiec przestaje mi
wystarczać 🙁 i planuję zakup szósteczki 🙂

Muze jaką gram określiłbym jako „wypeirdziaście i z przytupem” 😛

A dokładniej: gram dość ciężko i szybko (piłuje piórkiem)ale
jedncześnie „pozostając” w sekcji rytmicznej zapuszsczam się w linie
melodyjną.

Jak sami dobrze wiecie ciężko (graniczące z cudem) jest zamówić trzy takie
wiosła -jak w tytule- w jednym sklepie w celach porównawczych. A trafić na
używaną…..

Stąd moje pytanie czy ktoś grał kiedyś, na któryms z tych basów? Jakie
mają brzmienie?

Jakie macie o nich zdanie? A może z 2500 (3000) w kieszeni odwiedzić lutnika
(mam już lutniczego Langowskiego i jest ok)?

Dzięki z góry za wszystkie informacje!

p.s. chodz mi o spectora legend 6, a nie o legend 6 classic.

Załączniki

-

Jak Ty oceniasz wpis?

Wiesz po co są te ikonki?

Wpisy są prywatnymi opiniami poszczególnych autorów.

Komentarzy: 8

  1. na necie jest legend 6 za 2tys na razie do konca aukcji jest jeszcze parę dni
    wiec wszystko się może pozmieniac
  2. co prawda czwórkę, nie szóstkę, ale mam Spectora Legenda i bardzo go sobie
    chwalę ;] wygodny, bardzo dobrze brzmiący, preamp EMG daje Ci dużo
    możliwości, wszystko elegancko, bardzo fajnie ;]

    na reszcie nie grałem, ale i tak bardzo polecam Spectora ;d

    ____________________________________________________________
    (www.monolit.ovh.org)

    https://myspace.com/monolit
  3. Niech jakiś użytkownik się wypowie nt. Deana i Bananeza, bo mi głupio po
    raz kolejny polecać Spectora...
  4. @ ploosqwa, dzięki, już rozmawiałem z właścicielem tego spectora :)
  5. Mam Sr505, stosunek ceny do masy ok, gryf wyścigówa jeśli grasz szybko,
    bardzo wygodny brzmienie ok bardzo okrągłe ciepłe niskie mahoniowe raczej
    nie ma szklistego prukania, nieźle radzi sobie struna H nie dudni raczej dośc
    głęboko brzmi ale na pewno nie jest to fenomen ze względu na klase gitary,
    czasem mam wrażenie że selektywnośc niskich tonów jest za niska ale nie
    wiem czy to wzmacniacz czy elektronika może struny zjechane, jeżeli również
    stwierdzisz że bartolini mk1 to kicha to możesz sobie wymienić na model MK
    jeżeli masz zbędne 450 za kostke, czytałem też wypowiedzić
    kolesia który wcisnął EMG tylko nie pamiętam jaki model i podobno też daje
    rade... fajnie napieprza na piecu z wbudowanym wysokotonowcem... ja gram na
    Hartke z aluminiową membraną i trochę mi to nie lezy próbowałem bas na
    Hartke papieroowym z tubą wysokotonową i poleciał jak marzenie... spróbuj
    może ciebie też zaczaruje, oczywiście to moje zdanie i na pewno ktoś powie
    że to syfiasta gitara bo Ibanez i że w ogóle GMR jest leprzy... ja się nie
    znam
  6. Mam Deana EdgeQ5 i jestem zadowolony z tej gitary.Nie mam pojęcia czy Spector
    będzie lepszy bo go nie ogrywałem ale mogę Cię zapewnić że ten Dean brzmi
    naprawdę spoko!! Ja go kupiłem bo upztrzyłem dobrą okazję ale myślę że
    mając 3000!!:D w ręku możesz kupić coś lepszego (czyt. custom)
  7. Temat do klozetu:) kupilem tego spectora z necie :)

    dzięki za wszystkie odpowiedzi

    pozdrawiam

    Ostyn
  8. Witamy w gronie szczęśliwych użytkowników Spectorów. Serdecznie
    dziękujemy za dokonanie słusznego wyboru.
Napisz odpowiedź