Jak Szybko Gracie

Jak szybko gracie?

zastanawiam się jak szybko można przebierac paluchami na basie wiec bylbym
wdzięczny ile dźwięków w ciagu sekundy jestescie w stanie wydobyc (na
pojedynczej strunie) napiszcie przy okazji iloma palcami itp.

Jak szybko potrafię grać na basie? Chciałbym wiedzieć, ile dźwięków na sekundę jestem w stanie wydobyć z pojedynczej struny, przebijając palcami. Możecie mi powiedzieć, ile palców jest tu potrzebnych?
Ile szybkości gracza na basie jest w stanie wydobyć z pojedynczej struny? Chcę poznać tę umiejętność, żeby lepiej radzić sobie na instrumencie. Jakieś rady na ten temat?
Czy potrafię grać szybko na basie? Interesuje mnie, ile dźwięków potrafią wydobyć inni gracze w ciągu sekundy. Jak to jest z wprawą i palcami – co wpływa na szybkość?
Jak szybko grać na basie? Chciałbym poznać techniki i triki, żeby dodać trochę tempa swojej grze. Jaką przeciętną liczbę dźwięków udaje wam się wydobyć z pojedynczej struny?
Ile dźwięków na sekundę grają basiści? Zastanawiam się, jaki poziom umiejętności trzeba osiągnąć, żeby cieszyć się szybką grą na basie. Jakie ćwiczenia są najskuteczniejsze?
Jak często używacie wielu palców do gry na basie? Chętnie poznam wasze sposoby radzenia sobie z szybką grą na instrumencie. Ile dźwięków udaje wam się wydobyć z jednej struny?
Ile jestem w stanie wydobyć dźwięków na sekundę grając na basie? Zastanawiam się, jak poprawić swoją technikę, żeby zyskać na szybkości i precyzji. Jakie macie swoje sposoby na szybką grę?
Jakie tempo grania na basie jesteście w stanie osiągnąć? Szukam sposobów na to, żeby szybciej i lepiej grać na instrumencie. Czy szybka gra wymaga specjalnych umiejętności?
Ile dźwięków udaje mi się wydobyć z pojedynczej struny na basie? Chciałbym poznać, jak jest to w przypadku innych graczy na instrumencie. Czy jest to jakaś specjalna technika?
Jak szybko potrafię grać na basie w porównaniu z innymi? Zastanawiam się, czy są jakieś metody, żeby zwiększyć swoją szybkość i precyzję na instrumencie. Jakie są wasze sposoby?

Podziel się swoją opinią

95 komentarzy

  1. a na której strunie? 😉 pustej czy na którymś progu ? prawą ręką czy
    lewą? ;-)w pozycji siedzącej czy stojącej? 😉 na jakiej klasy basie?…;-)
    a po co w ogóle szybko przebierać palcami? 😉

    _________________________________________________

    http://www.kaduceus.civ.pl – strona mojego zespołu. POLECAM!

  2. @Bert: a po co w ogóle szybko przebierać palcami? 😉

    szybkie przebieranie nie jest potrzebne… jak nadązasz cwiercnutami w tempie
    90 to jest dobrze 😀

  3. …ale teoretycznie na basie łatwo zagrać tak szybko że nut się nie da
    odróżnić. Ludzkie ucho potrzebuje min. dwa pełne cykle fali żeby
    rozpoznać częstotliwość. Niskie H = 31 Hz, dwa cykle = ok. 1/16 sekundy
    plus czas na uruchomienie struny. Jeśli więc powiedzmy gramy niskie H i
    niskie C na zmianę szybciej niż 16 razy na sekundę to ucho nie nadąża i
    dźwięk wydobywany nie jest nutami tylko hałasem.

    Nigdy nie mierzyłem jak szybko gram, przez kilkanaście lat grania nigdy nikt
    mnie nie zatrudniał na podstawie szybkości, więc na pytanie mogę
    odpowiedzieć że nie mam zielonego pojęcia.

  4. lol co za pytanie :p ale tak szesnastkami przy 220 polecę, bez większych
    problemów

    trzema palcami oczywiście

    ____________________________________________________________
    (www.monolit.ovh.org)

  5. @ploosqva: lol co za pytanie :p ale tak szesnastkami przy 220 polecę, bez większych problemów

    trzema palcami oczywiście

    zarzuć mp3, zobaczymy, czy równo :)…

    _________________________________________________

    http://www.kaduceus.civ.pl – strona mojego zespołu. POLECAM!

  6. 1) Rozgrzewka (ok. 15 minut)

    2) Zaczynam zawsze od 50% jakiegoś wysokiego tempa, potem stopniowo zwiększam
    no i w końcu „wymiatam” 🙂

    A co do gry trzema palcami – gram nimi strasznie wolno, jakieś 40% tego co
    osigam dwoma.

  7. No cóż, ja po 6 miesiacach gram dobrze trzema palcami ósemki w tempie 240,
    co daje szesnastki w 120 😛 Więcej to już nie dla mnie…

  8. @bert: zarzuć mp3, zobaczymy, czy równo …

    ;]

    może lepiej nie :p

    ____________________________________________________________
    (www.monolit.ovh.org)

  9. @ploosqva:

    @bert: zarzuć mp3, zobaczymy, czy równo …

    ;]
    może lepiej nie :p

    Czemu nie ?? Ja zarzuciłem to i inni niech zarzucą ! 😉

  10. Nagrałem się najszybciej jak potrafie – wiem,że nierówno, ale taki już ze
    mnie basiasta że gram z regóły nierówno – staram się jak mogę grać coraz
    równiej 😛

    90% z tego zagrane jest trzema paluchami, kilka prostych patentów najszybciej
    jak tylko umiałem 😛

    Plik waży 380kb ->
    Teraz pytam: czy to wolno, czy szybko Waszym zdaniem ??

    Wiem że jest nie równo – słyszę to, ale czy Waszym obiektywnym uchem też
    bardzo to słychać??

    Nagrajcie Wy też takie cóś i pokażcie 😉

    Pozdrawiam 🙂

    PS. wyedytowałem posta a on przeszedł jako nowy – i teraz są dwa posty moje
    pod sobą – to jakiś błąd skryptu chyba.

  11. Ej wy za szybcy się wciekli rzuccie tymi mp trójkami? ;D;D

    Dzióbek i pluskwa

    „If music is dying, musicians are killing it”

  12. gram tak szybko ze przestaje widzec palce , które się poruszaja na strunach, a po
    jakiś 5 minutach struny zaczynaja swiecic na zolto-czerwono od temperatury
    :D:D:D

  13. Ja autentycznie ćwiczę granie głośno przez dłuższy czas. Oczywiście na
    kontrabasie i bez nagłośnienia. Granie powoli też – żeby jak najdłużej
    ciągnąć dźwięk bez zmiany kierunku smyczka.

  14. Zgadzam się, temat beznadziejny 😉

    Z ludzi jeszcze nie grających profesjonalnie znam wielu potrafiących zagrać
    szesnastki w kosmicznych tempach. Ale tych potrafiących fajnym dźwiękiem,
    równo i ładnie zagrać ćwierćnuty jest dużo, dużo mniej. Problem wynika
    chyba z tego, że większość początkujących (a czasem nie tylko) kojarzy
    szybkie granie z graniem dobrze, i kwestia w tym, po jakim czasie uświadomią
    sobie swój błąd 😉

    http://www.paulinabisztyga.com

  15. @ibanezbass: Nagrałem się najszybciej jak potrafie – wiem,że nierówno, ale taki już ze mnie basiasta że gram z regóły nierówno – staram się jak mogę grać coraz równiej 😛

    To się staraj przede wszystkim w wolnych tempach. Inaczej się nie
    nauczysz.

    90% z tego zagrane jest trzema paluchami, kilka prostych patentów najszybciej jak tylko umiałem 😛

    Dobrze, kurde, ale po co?

    Jest szybko, ale to w ogóle nie brzmi. Tak zagrać nie jest trudno, trudno
    byłoby zagrać to dobrze.

    Teraz pytam: czy to wolno, czy szybko Waszym zdaniem ??

    Względnie szybko ale bez sensu 😉

    Wiem że jest nie równo – słyszę to, ale czy Waszym obiektywnym uchem też bardzo to słychać??

    I nierówno, i mało selektywnie – im bardziej przyspieszasz tym gorzej
    brzmi.

    Nagrajcie Wy też takie cóś i pokażcie 😉

    Ale po co? Nie sztuką jest nagrać takie coś.

    Pozdrawiam 🙂

    Ja również 🙂

    http://www.paulinabisztyga.com

  16. @Djatri: Z ludzi jeszcze nie grających profesjonalnie znam wielu potrafiących zagrać szesnastki w kosmicznych tempach. Ale tych potrafiących fajnym dźwiękiem, równo i ładnie zagrać ćwierćnuty jest dużo, dużo mniej. Problem wynika chyba z tego, że większość początkujących (a czasem nie tylko) kojarzy szybkie granie z graniem dobrze, i kwestia w tym, po jakim czasie uświadomią sobie swój błąd 😉

    I dlatego często powtarza się na tym forum porada: jeśli chcesz grać szybko
    to ćwicz granie bardzo powoli, bardzo równo i z perfekcyjną techniką.

    Lata temu ktoś wrzucił ten cytat na anglojęzyczną listę The Bottom
    Line.

    „.. once youve gone through the boring parts of looking and experimenting to
    see what works, you are armed with enough knowledge to take it faster. Without
    solving your barriers at a slower speed you just make the same

    mistakes at a higher one. It has been said many times: first do it RIGHT, then
    add the speed… your practice sessions should focus on being smooth; speed
    will come on its own…. everyone has ten dollars to spend; if you

    spend eight dollars of it struggling with barriers and problems you should have
    corrected at a less demanding tempo, youre going to wind up with a two-dollar
    performance… and a bad memory of an ambulances roof

    liner.”

    A Twist Of The Wrist

    The Motorcycle Road Racers Handbook

    by Keith Code

    Porada więc tyczy się nie tylko grania na basie.

  17. @ibanezbass: Nagrałem się najszybciej jak potrafie – wiem,że nierówno, ale taki już ze mnie basiasta że gram z regóły nierówno – staram się jak mogę grać coraz równiej 😛
    90% z tego zagrane jest trzema paluchami, kilka prostych patentów najszybciej jak tylko umiałem 😛
    Plik waży 380kb ->
    Teraz pytam: czy to wolno, czy szybko Waszym zdaniem ??
    Wiem że jest nie równo – słyszę to, ale czy Waszym obiektywnym uchem też bardzo to słychać??

    Wyleczyłeś mnie z kompleksów bo ja ze speedem ma straszne problemy 😛 po 9
    miechach szesnastki wyciągam równe w tępie 90 parę (jak się rozpędzę) ale
    tak nierówno to potrafię jeszcze szybciej od ciebie 😛 (trzema paluchami
    staraj się w układzie 3212 – wychodzi duuużo równiej a środkowy palec się
    nie meczy wbrew temu co ludzie mówią tak jak przy graniu 21)

    Edit: szybciej gram dwoma palcami a trzema tak po prostu bo się łapa nie
    męczy i jakoś tak bardziej naturalne to jest dla mnie 😀

  18. @Djatri:

    Nagrajcie Wy też takie cóś i pokażcie 😉

    Ale po co? Nie sztuką jest nagrać takie coś.

    Skoro to nie sztuka to nagraj – zobaczymy czy „zagrasz” takie coś choć
    podobnie 😉

    Łatwo jest mówić, ale jak narazie to tylko ja wrzuciłem nagranie 😛

    Ale od razu mówie że wiem iż to nie jest żadna sztuka, tylko ciekaw jestem
    czy rzeczywiście zagrasz mniej więcej te tempa w podobnym układzie, czy
    tylko tak mówisz – więc wrzuć mp3!

    A w ogóle to mówiesz, że bez sensu jest granie takich szybkich rzeczy, a ja
    sądze, że ważne jest aby ćwiczyć wolne, średnie jak i szybkie tempa(i
    bardzo szybkie też) 🙂

    W graniu takiej muzy jak death metal to się bardzo przydaje 🙂

    Ps: Czekam na Twoje nagranie Djatri no i Ogrodnika a najbardziej to ciekawi
    mnie chyba najszybszy basista na świecie Dzióbek!! 😉

    Dzióbek błagam – wrzuć mp3! 😀

    Tematu niebierzcie tak na poważnie – potraktujcie to jak zabawę 😉

    Pozdrawiam 🙂

  19. @rat92: A tak w ogóle to po co grać szybko 😉

    To jest pytanie, czy stwierdzenie?

    Jeżeli to pytanie – to po to gramy szybko, żeby niegrać wolno – żeby
    urozmaicić muzykę.

    Niektóre gatunki muzyczne wymagają szybkiego grania.

    Nawet w funku się przydaje czasem szybciej zamieszać – nie mówię, że
    często, ale jednak 😉

  20. @ibanezbass:
    Łatwo jest mówić, ale jak narazie to tylko ja wrzuciłem nagranie 😛

    Co nie znaczy, że inni nie mają prawa wytknąć w nim błędów.

    Sorry, ale mnie byłoby wstyd wrzucać takie coś.

    Podejrzewam, że na takim poziomie byłoby w stanie zagrać większość
    userów basówki – pomijam oczywiście tych początkujących.

    Ale od razu mówie że wiem iż to nie jest żadna sztuka, tylko ciekaw jestem czy rzeczywiście zagrasz mniej więcej te tempa w podobnym układzie, czy tylko tak mówisz – więc wrzuć mp3!

    Ale o co Ci w takim razie chodzi?

    Piszesz „nie jest żadna sztuka” ale „ciekaw jesteś czy zagram mniej więcej
    te tempa”? Czyli albo uważasz, że jestem za kiepska żeby taką „żadną
    sztukę” odegrać, tudzież tak naprawdę sądzisz, że to co prezentujesz
    jednak jest jakimś niebywałym osiągnięciem i dlatego go nie zagram?

    Skoro sam przyznajesz, że nie jest to sztuka, na dodatek – słusznie –
    zauważasz że nierówno, to skąd ta reakcja na mój post? Przecież ja po
    prostu potwierdziłam Twoje słowa. Pewnie ja tak nie umiem i z zawiści piszę
    😉

    A w ogóle to mówiesz, że bez sensu jest granie takich szybkich rzeczy, a ja sądze, że ważne jest aby ćwiczyć wolne, średnie jak i szybkie tempa(i bardzo szybkie też) 🙂

    To nie jest ćwiczenie ani nic konstruktywnego, jeżeli
    słychać (a słychać) że nie doćwiczyłeś temp odrobinę wolniejszych, a
    już bierzesz się za szybsze.

    W graniu takiej muzy jak death metal to się bardzo przydaje 🙂

    Oczywiście. Ale precyzja również, w przeciwnym wypadku to brzmi jak shit (z
    tego też powodu trochę kapel death niestety tak brzmi).

    Ps: Czekam na Twoje nagranie Djatri

    Czekaj, czekaj 😉 Nie dam się sprowokować. To co zaprezentowałeś nie
    stanowi dla mnie wyzwania. Wyzwaniem natomiast wciąż jest np zagranie w
    tempach >200 naprawdę dobrze i solidnie.

    Tematu niebierzcie tak na poważnie – potraktujcie to jak zabawę 😉

    Czego i Tobie życzę 🙂

    http://www.paulinabisztyga.com

  21. Ja pier*ole :/

    Djatri nie gadaj tyle tylko wrzuć małe mp3 tak jak ja chocby w wolniejszym
    tempie.

    To co ja nagrywałem to było maxymalnie co wycisnołem – tak się spiołem i
    zagrałem najszybciej niezważając na precyzje i równe granie – tylko na
    prędkość.

    Skoro mówisz (już kilka krotnie) że to żadna sztuka to po prostu wrzuć mp3
    z tym co Ty wyciśniesz maxymalnie z siebie 😉

    Po co tyle gadać ? Zrób to dla mnie, bo mnie ciekawość zżera 😉

    Ok ? 🙂

  22. To co ja nagrywałem to było maxymalnie co wycisnołem – tak się spiołem i zagrałem najszybciej niezważając na precyzje i równe granie – tylko na prędkość.

    I właśnie dlatego uważam, że to było totalnie bez sensu.

    Skoro mówisz (już kilka krotnie) że to żadna sztuka to po prostu wrzuć mp3 z tym co Ty wyciśniesz maxymalnie z siebie
    Po co tyle gadać ? Zrób to dla mnie, bo mnie ciekawość zżera
    Ok ?

    Nie, bo nie lubię się podpisywać pod czymś kiepskim 🙂

    http://www.paulinabisztyga.com

  23. @ibanezbass: Na gadaniu się zaczeło i na gadaniu się kończy :/
    Kobiety – takie właśnie są :/

    Bardzo mi przykro, że w Twoim przypadku kończy się jedynie na gadaniu.

    Masz całkowitą rację! Kobiety są takie paskudne :>

    http://www.paulinabisztyga.com

  24. @Djatri:

    @ibanezbass: Na gadaniu się zaczeło i na gadaniu się kończy :/
    Kobiety – takie właśnie są :/

    Bardzo mi przykro, że w Twoim przypadku kończy się jedynie na gadaniu.

    Masz całkowitą rację! Kobiety są takie paskudne :>

    Po pierwsze w moim przypadku nie skończyło się na gadaniu bo mp3
    zamieściłem tak jak wcześniej obiecałem, a po drugie to gdzie napisałem,
    że kobiety są paskudne??

    Spróbuj napisać coś z sensem, lecz bez ironii…

  25. ok 🙂

    Niedenerwójta się 🙂

    Poprostu dochodze do wniosków, iż trzeba koniecznie ćwiczyć tempa szybkie
    (a nawet extremalnie szybkie) ponieważ to jest w graniu muzyki równierz
    potrzebne.

    To co ja zamieściłem to było tylko dla zabawy tak jak podkreśliłem 😛

    Nie gwarantoawłem profesjonalnego czegośtam 😛

    Moim zdaniem powinno się ćwiczyć stopniowo – zwiększać tempa co 5bpm, a w
    momencie gdy zauważymy, że idzie nie równo, nie selektywnie, nie dokładnie
    – trzeba metronom cofnąć o te 5, czy 10 i od nowa ćwiczyć.

    To jest żmudna i ciężka praca dojśc do ekstremalnych temp granych równo,
    dokładnie i selektywnie.

    Zajmuje takie coś często lata praktyki.

    I rozwaliło mnie po prostu że parę osób wymieniło tu tempa w których
    grają szesnastkami, ale nikt nie udowodnił tego 😛

    Myślałem że sobie posłucham jak ktoś oprócz mnie stara się zagrać jak
    najszybciej(olewając dokładnośc, bo jak zaznaczyłem to ma być zabawa)

    Jednak nikt się nie odważył… może nikt nie miał czasu, a może tak jak
    Djatri – ambicje nie pozwoliły 🙂

    Po weekendzie postaram się nagrać siebie najszybciej jak potrafie zagrać
    RÓWNO, SELEKTYWNIE, oraz DOKŁADNIE i ostrzegam – to będzie bardzo powoli
    🙂

    Ponieważ zagrać SZYBKO – równo, dokładnie i selektywnie to jest już sztuka,
    ale ten temat o sztuce chyba nie jest 😉

    No nic, pozdrawiam Cię Djatri i mam nadzieje, że nie masz do mnie żalu,
    pretensji, gniewu, czy coś w tym stylu.

    Przyjmuj to co ludzie piszą bardziej „na luzie” 😉

    Ps. nie uważam, że kobiety są paskudne 🙂 nie wiem czemu tak
    wywnioskowałaś 🙂

    Ide poćwiczyć szybkie i wolne i średnie i wszystkie tempa 🙂

  26. Ale ja niczego co tu czytam nie biorę do siebie. Trza pamiętać, że to tylko
    internet – tak więc niczym się nie przejmuj.

    Od początku rzeczowo tłumaczę Ci w czym tkwi błąd.

    Wciąż uważam, że granie szybko i brzydko jest bez sensu – a czasami
    przynosi więcej szkody niż pożytku. Naprawdę.

    Ćwiczenie w każdym tempie ma sens, pod warunkiem że nie
    stawiasz sobie poprzeczki, do której nie dasz rady doskoczyć.

    Wciąż uważam, że dużo ludzi potrafi tak zagrać jak na tej mp3 – bo
    szybkie przebieranie palcami to umiejętność czysto mechaniczna i wymaga po
    prostu sprawności fizycznej – a to niewiele ma wspólnego z muzyką.

    PS. A stwierdzenia w stylu „bo kobiety takie właśnie są” kojarzą mi się
    wyłącznie ze sfrustrowanymi facetami 😉

    Nie kłóćcie się, dzieci.

    Dobrze, mamusiu :*

    http://www.paulinabisztyga.com

  27. tak sobie myślę, że chciałbym grać tak szybko jak John P. Jones w „Lemon
    Song” albo jak w „21st Century Schizoid Man” King Crimson.

    starczy mi całkowicie :]

    ————————————————–

    10000 days.

  28. Witam.

    Ja zawsze grałem szybko ,jak najszybciej.Wychowałem się na Slayer
    ,Possesed.itd.Choc Araya jak grał palcami to brzdakał razem ze stopa Lombardo
    tylko w sumie.Teraz moja córka co gra w szkole podstawowej na Ibanez
    uswiadomiła mi ze grac nie umiem na basie.I basista ze mnie zaden.Zagram każdy
    trash metal .Palcami lub kostka.Ale to nic nie znaczy niestety.Ucze się od nowa
    prostoty grania

    na płytach np.Iglesiasa(Ojca).samby itd.

    Miał zajebistych muzyków zawsze.

    Szybkosc nic nie daje w sumie i solowe popisy jakie słyszałem na forum
    właśnie takie sa.

    Bez melodii ,sensu i składu.I bez muzyki.

    Np.solo Newsteda kostka .I jednego forumowicza ,taki co twarz pokazał i gra na
    czerwonej Yamaha chyba.Bardzo sympatyczny chyba,heheheh.Technike ma a gra bez
    sensu(sorry)

  29. Granie szybko jest bez sensu!!! Szybkość przydaje się poźniej ale tylko
    żeby te triolki szesnastkowe w tepie 120 (patrz Marcus Miller :D) mają być
    dodatkiem, mogą być ich nie więcej niż 20 w całej piosence ważne żeby
    były zagrane tam gdzie trzeba. Taka wisienka na czubku bitej śmietany 😀 To
    jeden z powodów dla których nie słucham metalu (oprócz niektórych
    progresywnych grup w typie dream theater) tam jest po prostu na kilogramy
    niepotrzebnych dźwięków!!! żadnej prawdziwej muzyki 🙂

    http://www.gigasize.com/get.php/128124/pik.mp3

    Nagrałem to bez przygotowania, dziś wogle nie grałem – jest bez rozgrzewki,
    bez niczego. Poprostu przeczytałem ten temat jeszcze raz i wkurzyły mnie
    posty ibanezbassa:P To nagranie to absolutny szajs, improwizacja na jednej
    skali z włączonym distro. Pownienem się tego wstydzić 😛 ale wrzucam to a
    special for ibanezbass 😛 Pewnie mógłbym grać szybciej ale nie chciało mi
    się. Mowiłem już że równo 16 zagram nie szbciej niż 90 kilka… Ale
    szbciej to potrafi osoba która gra miesiąc (ja gram 10) tyle że
    nierówno…

    EDIT: czemu pomyliłem ibanezbassa z mrokiem na początku pisania? czyżby ten
    sam poziom pisania postow reprezentowali ? 😛

  30. Ogrodnik – twoje nagranie świadczy chyba tylko o tym, że grać nie potrafisz
    za grosz 😛

    Po prostu porażka.

    Brzmi to gorzej niż jakby ktoś pierwszy raz w życiu wziął basa i zaczoł
    bez sensu n*ierdalać na starym radiu ze strychu z podziórawionym
    głośnikiem i zjebanym potencjomertem 😉

    Po co w ogóle dawac plik mp3, i tłumaczyć się że jest nagrane bez
    rozgrzewki, od niechcenia – po prostu ja tego nie łykam – jak dla mnie to grać
    nie umisz jeżeli to była improwizacja 😉

    Jeżeli chciałeś udowodnic swym nagraniem, że szybkie granie jest bez sensu
    robiąc jak najgorszej jakości nagranie, grając nie równo i ze specjalnie
    zepsutym brzmieniem to jakoś mnie to nie przekonuje 😛

    Spróbuj może z rozgrzewką 😉

    Człowieku – posłuchaj sobie solówek takiego basisty jak Billy Sheehan!!
    Powiedz, że to jest bez sensu – przecież takie solo robi kolosalne wrażenie
    zagrane z tak kosmiczną prędkością i tak dokładnie! No ale przeca to jest
    bez sensu – no śmiem twierdzić, że w Twoim wypadku chyba jednak szybkie
    granie jest bez sensu 😉

    Czek dys:
    https://www.youtube.com/watch?v=5d9nVRoX7cg

    Sorry,że wkurzyły Cię moje posty – dla tego tez teraz Cię nie
    oszczędzałem – skoro i tak już Cię wkurzyły to warto kontynuować ten stan
    może 😉

    Mimo to pozdrawiam i mam nadzieje że jednak distro nie będziesz już używał
    – co kolwiek to znaczy 😉

  31. ibanezbass

    Sorry ,ale ten gostek z linku to jakiś pozer i festyniarz.To jest dobre to co
    on zagrał ? Wartosc muzyczna tego solo jest zerowa.Moze jakbym miał dziesiec
    lat…

    pozdrawiam

  32. Ogrodnik – przester Ci się muli, kup jakiś dobry albo przynajmniej poprawnie
    działający 😛

    Ibanezbass:

    TO jest szybkie solo które robi na
    mnie wrażenie. Tamto co podałeś jest lame i bez polotu

  33. @mzawka007: ibanezbass

    Sorry ,ale ten gostek z linku to jakiś pozer i festyniarz.To jest dobre to co on zagrał ? Wartosc muzyczna tego solo jest zerowa.Moze jakbym miał dziesiec lat…
    pozdrawiam

    No to jest ceniany basista przezemnie i nie tylko – wierz mi 😉

    Skoro jest festyniarzem i pozerem to ciekaw jestem czy powiedział bys mu to
    prosto w oczy ?

    Obczaj inne jego solówki!!

    Ja po prostu wymiękam – gość ma włąśnie to coś,że potrafi bardzo szybko
    zagrać a przy tym fajnie – skoro tego nie dostrzezrzesz teraz, to może musisz
    to tego dorosnąc ?? 😀

    A poważnie to może masz inny gust i takie coś się Tobie nie podoba, ja
    jestem pod wrazeniem.

    Obczaj może inne jego solówki 🙂

    [url]https://www.youtube.com/results?search_query=billy+sheehan&search=Search[/url]

  34. Dla mnie to basowy Dave Mustaine.Niby wszystko ok ,ale nic w tym nie ma.W cyrku
    to i owszem.Ale to moje tylko zdanie.Jak się komus podoba to OK.Pewnie
    normalnie tez umie grac.

    Ja solówek nie mogę jego słuchac ,jak i wiekszosci na basach.Bo za długie i
    nudne.

    Taki Lemmy z motorhead go kasuje swoimi dwoma akordami.Charyzme ma i to
    coś.

    pozdrawiam

Możliwość komentowania została wyłączona.